Njamito
Opaženo

Njamito – s to flaško ješ, ko piješ

Mineva eno leto, odkar je Njamito predstavil prvi paketek, ki je na slovenski trg vpeljal novo kategorijo prehrambenih izdelkov – obrok v flaški.

Kratek opis akcije: »Od takrat smo zbirali vtise in pozorno prisluhnili vsem predlogom za izboljšave, ki so prispeli na naš naslov. Zato smo v zadnjih mesecih napeli možgane, zavihali rokave in recepturo obogatili z višjimi deleži sadja, vlaknin in proteinov. S tem je nastopil pravi trenutek, da izvedemo prvo obsežnejšo oglaševalsko akcijo, zasnovano kot kombinacija online in offline kanalov,« pravijo.

Osrednji element kampanje so veleplakati, ki izpostavljajo ključno prednost izdelkov in predstavljajo pomemben korak v tradicionalno oglaševanje – do zdaj so namreč komunicirali skoraj izključno preko digitalnih kanalov. Kampanja živi tudi na radiu, dogodkih in družbenih omrežjih v obliki oglasov in objav vplivnežev. Vse komunikacijske aktivnosti so usmerjene k povečanju prepoznavnosti blagovne znamke Njamito in izobraževanju ciljnega občinstva o ključnih prednostih izdelka, ki se na digitalnih kanalih še posebej osredotoča na povečano vsebnost vlaknin in proteinov. Kampanjo so pripravili sami, v okviru projekta LoginEKO, katerega vizija je preoblikovanje celotnega prehranskega sistema v trajnostnega.

Njamito1

Njamito2

Njamito3

Njamito4

Elementi akcije: veleplakati, radijski oglasi, odnosi z javnostmi, nativno oglaševanje, Google, Facebook in Instagram oglaševanje ter organske vsebine na družbenih omrežjih, sodelovanje z vplivneži, prisotnost na dogodkih, degustacije, spletne pasice in dopisi

Predstavnik naročnika: Manuel Kuran

Vodja projekta: Tereza Pikec

Kreativni direktor: Bor Klemenc Mencin

Tekstopisca: Bor Klemenc Mencin in Tereza Pikec

Umetniški direktor in oblikovalec: Niko Matko

Trajanje akcije: od 14. oktobra do 14. novembra 2024

Intervju

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

z
25. 10. 2024

Aljoša Bagola predstavlja novo knjigo Ne! je moč. Njegov pronicljiv slog, povezan z…

Dokopati se želim do vzgibov, ki so pogosto tihe prepreke do srečnejšega in polnejšega življenja, in del mene, ki želi rasti in napredovati, si pri…

Naši avtorji