Njamito
Opaženo

Njamito – s to flaško ješ, ko piješ

Mineva eno leto, odkar je Njamito predstavil prvi paketek, ki je na slovenski trg vpeljal novo kategorijo prehrambenih izdelkov – obrok v flaški.

Kratek opis akcije: »Od takrat smo zbirali vtise in pozorno prisluhnili vsem predlogom za izboljšave, ki so prispeli na naš naslov. Zato smo v zadnjih mesecih napeli možgane, zavihali rokave in recepturo obogatili z višjimi deleži sadja, vlaknin in proteinov. S tem je nastopil pravi trenutek, da izvedemo prvo obsežnejšo oglaševalsko akcijo, zasnovano kot kombinacija online in offline kanalov,« pravijo.

Osrednji element kampanje so veleplakati, ki izpostavljajo ključno prednost izdelkov in predstavljajo pomemben korak v tradicionalno oglaševanje – do zdaj so namreč komunicirali skoraj izključno preko digitalnih kanalov. Kampanja živi tudi na radiu, dogodkih in družbenih omrežjih v obliki oglasov in objav vplivnežev. Vse komunikacijske aktivnosti so usmerjene k povečanju prepoznavnosti blagovne znamke Njamito in izobraževanju ciljnega občinstva o ključnih prednostih izdelka, ki se na digitalnih kanalih še posebej osredotoča na povečano vsebnost vlaknin in proteinov. Kampanjo so pripravili sami, v okviru projekta LoginEKO, katerega vizija je preoblikovanje celotnega prehranskega sistema v trajnostnega.

Njamito1

Njamito2

Njamito3

Njamito4

Elementi akcije: veleplakati, radijski oglasi, odnosi z javnostmi, nativno oglaševanje, Google, Facebook in Instagram oglaševanje ter organske vsebine na družbenih omrežjih, sodelovanje z vplivneži, prisotnost na dogodkih, degustacije, spletne pasice in dopisi

Predstavnik naročnika: Manuel Kuran

Vodja projekta: Tereza Pikec

Kreativni direktor: Bor Klemenc Mencin

Tekstopisca: Bor Klemenc Mencin in Tereza Pikec

Umetniški direktor in oblikovalec: Niko Matko

Trajanje akcije: od 14. oktobra do 14. novembra 2024

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji