Njamito – s to flaško ješ, ko piješ
Mineva eno leto, odkar je Njamito predstavil prvi paketek, ki je na slovenski trg vpeljal novo kategorijo prehrambenih izdelkov – obrok v flaški.
Njamito
Kratek opis akcije: »Od takrat smo zbirali vtise in pozorno prisluhnili vsem predlogom za izboljšave, ki so prispeli na naš naslov. Zato smo v zadnjih mesecih napeli možgane, zavihali rokave in recepturo obogatili z višjimi deleži sadja, vlaknin in proteinov. S tem je nastopil pravi trenutek, da izvedemo prvo obsežnejšo oglaševalsko akcijo, zasnovano kot kombinacija online in offline kanalov,« pravijo.
Osrednji element kampanje so veleplakati, ki izpostavljajo ključno prednost izdelkov in predstavljajo pomemben korak v tradicionalno oglaševanje – do zdaj so namreč komunicirali skoraj izključno preko digitalnih kanalov. Kampanja živi tudi na radiu, dogodkih in družbenih omrežjih v obliki oglasov in objav vplivnežev. Vse komunikacijske aktivnosti so usmerjene k povečanju prepoznavnosti blagovne znamke Njamito in izobraževanju ciljnega občinstva o ključnih prednostih izdelka, ki se na digitalnih kanalih še posebej osredotoča na povečano vsebnost vlaknin in proteinov. Kampanjo so pripravili sami, v okviru projekta LoginEKO, katerega vizija je preoblikovanje celotnega prehranskega sistema v trajnostnega.
Elementi akcije: veleplakati, radijski oglasi, odnosi z javnostmi, nativno oglaševanje, Google, Facebook in Instagram oglaševanje ter organske vsebine na družbenih omrežjih, sodelovanje z vplivneži, prisotnost na dogodkih, degustacije, spletne pasice in dopisi
Predstavnik naročnika: Manuel Kuran
Vodja projekta: Tereza Pikec
Kreativni direktor: Bor Klemenc Mencin
Tekstopisca: Bor Klemenc Mencin in Tereza Pikec
Umetniški direktor in oblikovalec: Niko Matko
Trajanje akcije: od 14. oktobra do 14. novembra 2024