ilka
Opaženo

NLB je osvežil komuniciranje sponzorstva športnikov

NLB v komuniciranju sponzorstva športnikov poudarja več sproščenosti in spontanosti, več življenja in povezanosti s produkti, ki to omogočajo.

Kratek opis akcije: NLB je med največjimi slovenskimi podporniki športa, v okviru katerega podpira tudi najvidnejše in najuspešnejše reprezentance in posameznike. Nova usmeritev povezuje sodobne, mobilne in globalne bančne produkte s svetovnimi športniki izven njihovih terenov in igrišč. V osveženi komunikacijski vlogi športniki tako odražajo lahkotnost, mobilnost in enostavnost uporabe bančnih digitalnih orodij in tako popularizirajo znamko in njene produkte. Komunikacija je zaokrožena med digitalnimi produkti NLB Debetnih kartic Mastercard®, mobilne banke Klikin, mobilne denarnice NLB Pay in mobilnega plačevanja NLB Flik.

V prvi fazi so svoj življenjski slog predstavili člani slovenske nogometne, rokometne in smučarske reprezentance, ki so stopili iz tekmovalnih vlog in oblačil, v katerih jih po navadi spremljamo, ter odkrili atribute mobilnega plačevanja in hipnega potrjevanja spletnih nakupov.

spon1

spon2

spon3

spon4

spon5

spon6

Elementi akcije: tiskani oglasi in članki, komunikacija na družbenih omrežjih, priložnostne, relevantne in oznamčene lokacije in trenutki

Predstavnice naročnika: Simona Mladenovič, Olga Zore Kunaver in Ana Janet

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Vodje projekta: Tina Malešič, Špela Petač in Polona Polak

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Kreativni direktor: Aleš Kočevar

Tekstopisec in ustvarjalec vsebin: Klemen Bobnar

Komunikacija na družbenih omrežjih: Gabrijela Vrbnjak

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Izvedbena oblikovalca: Jasna Vejselovič in Siniša Safarič

Digitalna in video produkcija: Matjaž Škufca

Medijski zakup: Media Publikum

Fotograf: Primož Korošec

Snemalec: Peter Jenko

Scenograf: Miha Ferkov

Stilistka: Metka Albreht

Trajanje akcije: od novembra 2021 dalje

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji