NLB je osvežil komuniciranje sponzorstva športnikov
NLB v komuniciranju sponzorstva športnikov poudarja več sproščenosti in spontanosti, več življenja in povezanosti s produkti, ki to omogočajo.
NLB
Kratek opis akcije: NLB je med največjimi slovenskimi podporniki športa, v okviru katerega podpira tudi najvidnejše in najuspešnejše reprezentance in posameznike. Nova usmeritev povezuje sodobne, mobilne in globalne bančne produkte s svetovnimi športniki izven njihovih terenov in igrišč. V osveženi komunikacijski vlogi športniki tako odražajo lahkotnost, mobilnost in enostavnost uporabe bančnih digitalnih orodij in tako popularizirajo znamko in njene produkte. Komunikacija je zaokrožena med digitalnimi produkti NLB Debetnih kartic Mastercard®, mobilne banke Klikin, mobilne denarnice NLB Pay in mobilnega plačevanja NLB Flik.
V prvi fazi so svoj življenjski slog predstavili člani slovenske nogometne, rokometne in smučarske reprezentance, ki so stopili iz tekmovalnih vlog in oblačil, v katerih jih po navadi spremljamo, ter odkrili atribute mobilnega plačevanja in hipnega potrjevanja spletnih nakupov.
Elementi akcije: tiskani oglasi in članki, komunikacija na družbenih omrežjih, priložnostne, relevantne in oznamčene lokacije in trenutki
Predstavnice naročnika: Simona Mladenovič, Olga Zore Kunaver in Ana Janet
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Vodje projekta: Tina Malešič, Špela Petač in Polona Polak
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Kreativni direktor: Aleš Kočevar
Tekstopisec in ustvarjalec vsebin: Klemen Bobnar
Komunikacija na družbenih omrežjih: Gabrijela Vrbnjak
Umetniška direktorica: Špela Drašlar
Izvedbena oblikovalca: Jasna Vejselovič in Siniša Safarič
Digitalna in video produkcija: Matjaž Škufca
Medijski zakup: Media Publikum
Fotograf: Primož Korošec
Snemalec: Peter Jenko
Scenograf: Miha Ferkov
Stilistka: Metka Albreht
Trajanje akcije: od novembra 2021 dalje