NLB muza
V agenciji Internavti so v sodelovanju z NLB Skupino razvili poimenovanje programa kulturne dediščine in poskrbeli za njegove komunikacijske aktivnosti.
NLB Skupina
Kratek opis akcije: NLB Skupina ni le vodilna bančno-finančna skupina v regiji jugovzhodne Evrope, temveč tudi pomemben podpornik in mecen regionalne kulture in umetnosti. Z naročanjem, odkupom, razstavljanjem in promocijo sodobnih umetniških del želi postati glavni podpornik in partner sodobne umetnosti v regiji, kjer deluje. V ta namen so vzpostavili program kulturne dediščine, ki so ga poimenovali NLB muza. Ta v sebi združuje muzej bančništva z muzejskimi dejavnostmi, umetniške zbirke in galerijske dejavnosti ter akademijo z izobraževalnimi dejavnosti. »Kot njene starogrške predhodnice si NLB muza prizadeva biti zaščitnica umetnosti in modrosti, obenem pa s svojo podporo navdihovati nove rodove sodobnih umetnikov v regiji jugovzhodne Evrope. Tako pod okriljem programa NLB muza ravnokar poteka prvi javni razpis za mlade umetnike iz regije na področju intermedijske umetnosti, poimenovan Na preseku. Mladi ustvarjalci se nanj lahko prijavite s klikom na povezavo,« pravijo snovalci akcije.
Elementi akcije: zunanje in digitalno oglaševanje, interna komunikacija, družbena omrežja
Predstavniki naročnika: Andrej Krajner, Ana Herman, Irena Čuk in Ana Janet
Direktorica projekta: Urša Pučko
Vodja projekta: Julija Umek
Kreativni direktor in tekstopisec: Blaž Kocjančič
Umetniški direktor: Boris Kralj
Mlajša oblikovalka: Darja Petrič
Družbena omrežja: Ana Janet
Medijska agencija: Media Publikum
Trajanje akcije od 13. februarja 2024 dalje