NLB Osebni kredit
Grey Ljubljana je zasnoval novo oglaševalsko akcijo, ki poudarja prednosti NLB Osebnega kredita na zabaven, pristen in življenjski način.
NLB Skupina
Kratek opis akcije: V življenju lahko hitro pride do situacije, ko denar povsem nepričakovano potrebujemo takoj. Grey Ljubljana je to prikazal na duhovit način, s katerim se zlahka poistovetimo. »Še dobro, da NLB omogoča najem osebnega kredita v poslovalnici že v eni uri, preko mobilne banke Klikin pa že v nekaj minutah,« pravijo. Akcija ne poteka le v Sloveniji, ampak tudi v vseh drugih državah, kjer je prisotna NLB Skupina.
Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, spletno oglaševanje, radijski oglas, družbena omrežja, interni kanali in prodajna mesta
Medijska agencija: Media Publikum
Predstavnici naročnika: Natalija Majcen in Manja Gradišek
Vodji projekta v agenciji: Teja Rajšp in Pia Erman
Direktorica naročnika: Simona Mladenović
Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc
Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik
Tekstopisca: Klemen Šefer in Katja Petrin Dornik
Umetniški direktor: Matija Primc
Oblikovalca: Hana Domijan in Andraž Grulja
Spletna oblikovalka: Urška Kos
Produkcijska hiša: Bright Visuals
Režiser: Jure Dostal
Direktor fotografije: Damjan Radovanović
Postprodukcija: Bright Visuals & NuFrame
Barvna korekcija: Matic Prusnik
Fotograf: Ciril Jazbec
Zvočna obdelava: Matjaž Moraus Zdešar
Medijski načrtovalki: Nataša Češnovar in Nika Oražem
Družbena omrežja: Ajda Silič Žemva (NLB) in Monika Habjanič (Grey)
Čas trajanja akcije: 14. aprila do 17. maja 2019