NLB Paket Premium omogoča, da ostanete v pogonu
NLB predstavlja naslednjo zgodbo iz življenja svojih strank, ki koristijo prednosti in priložnosti storitev NLB. Tokrat je v ospredju debetna kartica Mastercard World z vedno novimi ugodnostmi v NLB Paketu Premium.
NLB
Kratek opis akcije: Značilnost ciljne skupine je njihova visoka opravilnost – in to v več vlogah hkrati. »So najbolj aktiven del prebivalstva in kot zaposleni, starši, partnerji ali prijatelji so neprestano v pogonu. Ker v njihovem svetu štejejo zanesljivost, hitrost in enostavnost, prisegajo na NLB debetno kartico Mastercard World v Paketu Premium. Ta ob plačevanju po svetu in na spletu nudi tudi številne druge ugodnosti, kot so »fast track« oz. hitri prehod na letališčih, brezplačno zavarovanje spletnih nakupov in povrnjen znesek spletnega nakupa v trgovinah Mercator in M Tehnika,« pojasnjujejo v NLB.
Aktualni produktni oglas je peti v nizu nove regijske komunikacijske platforme »Priložnosti«. »Veseli nas, da se osvežitev podobe in komunikacijskega tona pozna v boljši opaženosti oglaševanja in prepoznavnosti banke, kar potrjujejo tudi meritve,« so še povedali za MM.
Elementi akcije: televizijsko, zunanje in digitalno oglaševanje, tiskani oglasi, komunikacija preko družbenih omrežij
Predstavnici naročnika: Simona Mladenović in Natalija Majcen
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Direktorica projekta v agenciji: Polona Polak
Direktorica strategije in planiranja: Maja Michieli
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Kreativni direktor: Aleš Kočevar
Tekstopisec: Zmago Žnidaršič
Izvršna umetniška direktorica: Špela Drašlar
Umetniški direktor »screen« formatov: Matjaž Škufca
Izvedbeni oblikovalec: Jernej Kramberger
Vsebine, družbena omrežja: Gabrijela Vrbnjak (MSL)
Asistentka direktorice projekta: Julija Umek
Produkcijska hiša: Super 16
Režiser: Miha Mlaker
Medijska agencija: Media Publikum
Trajanje akcije: april–maj 2022