nlb skladi
Opaženo

NLB Skladi. Z malo več do veliko več.

Pri NLB Skladih privabljajo varčevalce z obljubo, da malo več vedno postane veliko več.

Kratek opis akcije: »Naložba v sklade velja za enega od najbolj enostavnih, donosnih in zanesljivih načinov plemenitenja osebnega premoženja. A večina potencialnih, predvsem manjših varčevalcev še vedno ne razume, kako skladi dejansko delujejo,« ugotavljajo snovalci akcije. Dodajajo, da jim pri tem strokovna terminologija, zapleteni postopki in težko razumljive predstavitve, ki jih ponudniki varčevanj v skladih pogosto uporabljajo, niso ravno v veliko pomoč. Zato težko presojajo o smotrnosti naložbe v sklade in se težje odločijo za začetek varčevanja.

Zato so se pri NLB Skladih odločili zasnovati televizijski oglas, kjer v razumljivem jeziku in s preprosto analogijo, s katero se lahko vsakdo poistoveti, predstavijo ključne prednosti ter bistvo dolgoročnih naložb: da lahko tudi z majhnimi mesečnimi zneski čez čas dobimo veliko več. Ali kot pravijo: »Malo več vedno postane več. Še posebej, če svoje premoženje zaupate strokovnjakom iz NLB Skladov.«

Elementi akcije: televizijski oglas, spletni video oglas

Predstavniki naročnika: Saša Dragonja, Špela Ilar Kosmač in Domen Grgurič

Direktorica naročnika: Špela Petač

Vodja projekta v agenciji: Julija Umek

Direktorica strategije in načrtovanja: Maja Michieli

Kreativni direktor in tekstopisec: Aleš Kočevar

Oblikovalka: Jasna Vejselović

Montaža: Robert Lupše

Postprodukcija: Kerozin

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: julij 2022

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji