NLB Skladi. Z malo več do veliko več.
Pri NLB Skladih privabljajo varčevalce z obljubo, da malo več vedno postane veliko več.
NLB
Kratek opis akcije: »Naložba v sklade velja za enega od najbolj enostavnih, donosnih in zanesljivih načinov plemenitenja osebnega premoženja. A večina potencialnih, predvsem manjših varčevalcev še vedno ne razume, kako skladi dejansko delujejo,« ugotavljajo snovalci akcije. Dodajajo, da jim pri tem strokovna terminologija, zapleteni postopki in težko razumljive predstavitve, ki jih ponudniki varčevanj v skladih pogosto uporabljajo, niso ravno v veliko pomoč. Zato težko presojajo o smotrnosti naložbe v sklade in se težje odločijo za začetek varčevanja.
Zato so se pri NLB Skladih odločili zasnovati televizijski oglas, kjer v razumljivem jeziku in s preprosto analogijo, s katero se lahko vsakdo poistoveti, predstavijo ključne prednosti ter bistvo dolgoročnih naložb: da lahko tudi z majhnimi mesečnimi zneski čez čas dobimo veliko več. Ali kot pravijo: »Malo več vedno postane več. Še posebej, če svoje premoženje zaupate strokovnjakom iz NLB Skladov.«
Elementi akcije: televizijski oglas, spletni video oglas
Predstavniki naročnika: Saša Dragonja, Špela Ilar Kosmač in Domen Grgurič
Direktorica naročnika: Špela Petač
Vodja projekta v agenciji: Julija Umek
Direktorica strategije in načrtovanja: Maja Michieli
Kreativni direktor in tekstopisec: Aleš Kočevar
Oblikovalka: Jasna Vejselović
Montaža: Robert Lupše
Postprodukcija: Kerozin
Medijska agencija: Media Publikum
Trajanje akcije: julij 2022