NLB: Verjamemo v uspehe
Kot dolgoletna podpornica slovenskih športnikov je NLB z agencijama Saatchi&Saatchi Ljubljana in MSL Ljubljana ustvarila navdihujoč oglas, s katerim se želi pokloniti vsem slovenskim športnikom – nekdanjim, sedanjim in prihodnjim.
Opis akcije: Šport navdušuje in zbližuje. V trudu, požrtvovalnosti, uspehih in zmagoslavju športnikov, pa tudi dostojanstvenem prenašanju porazov, najdemo navdih, ki ga lahko nemalokdaj prenesemo tudi v poslovno in zasebno življenje. Kot dolgoletna podpornica slovenskega športa se je NLB z novim televizijskim oglasom želela pokloniti vsem slovenskim športnikom – nekdanjim, sedanjim in prihodnjim. V navdihujočem oglasu je tako med drugimi mogoče videti Petra Prevca, vse od njegovih skakalnih začetkov do svetovnega rekorda, podvig Davorina Karničarja z 8.850 metrov visokega Everesta, naše odbojkarje v polfinalu evropskega prvenstva v Stožicah, Ilko Štuhec ob osvojitvi drugega zaporednega naslova svetovne smukaške prvakinje in Iztoka Čopa iz leta 1995, ko je osvojil naslov svetovnega prvaka. Prezreti ne gre niti Leona Štuklja, legendarnega olimpionika, ki je pravi zgled vseživljenjskega športnega utelešenja.
»Vsak šampion je bil sprva popoln začetnik. A še tako velik talent potrebuje na svoji poti podporo in oporo. V NLB smo eden od največjih podpornikov slovenskega športa, saj verjamemo, da če lahko uspe zgolj enemu, je vredno podpirati vse,« poudarjajo v NLB.
Elementi akcije: televizijsko, zunanje in digitalno oglaševanje, tiskani oglasi, komunikacija preko družbenih omrežij, interna komunikacija, odnosi z javnostmi
Predstavniki naročnika: Simona Mladenović, Olga Zore Kunavar, Maja Jaklič, Špela Golob, Leon Šikovec, Manja Gradišek in Andrej Krajner
Agencija: Saatchi&Saatchi Ljubljana, MSL Ljubljana
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Direktorica projekta: Polona Polak
Asistentka direktorice projekta: Julija Umek
Strateška direktorica: Maja Michieli
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Kreativna direktorja: Aleš Kočevar in Toni Tomašek
Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Aleš Kočevar
Umetniška direktorica: Špela Drašlar
Umetniški direktor spletne in videoprodukcije: Matjaž Škufca
Vsebine, družbena omrežja, odnosi z javnostmi: Gabrijela Vrbnjak, Klemen Bobnar in Matej Repič (MSL Ljubljana)
Televizijski scenarij: Zmago Žnidaršič, Aleš Kočevar, Toni Tomašek in Miha Mlaker
Produkcijska hiša: Super 16
Režiser: Miha Mlaker
Medijska agencija: Media Publikum (Nataša Češnovar in Nika Oražem)
Začetek akcije: avgust 2022