nlb
Opaženo

NLB: Verjamemo v uspehe

Kot dolgoletna podpornica slovenskih športnikov je NLB z agencijama Saatchi&Saatchi Ljubljana in MSL Ljubljana ustvarila navdihujoč oglas, s katerim se želi pokloniti vsem slovenskim športnikom – nekdanjim, sedanjim in prihodnjim.

 Opis akcije: Šport navdušuje in zbližuje. V trudu, požrtvovalnosti, uspehih in zmagoslavju športnikov, pa tudi dostojanstvenem prenašanju porazov, najdemo navdih, ki ga lahko nemalokdaj prenesemo tudi v poslovno in zasebno življenje. Kot dolgoletna podpornica slovenskega športa se je NLB z novim televizijskim oglasom želela pokloniti vsem slovenskim športnikom – nekdanjim, sedanjim in prihodnjim. V navdihujočem oglasu je tako med drugimi mogoče videti Petra Prevca, vse od njegovih skakalnih začetkov do svetovnega rekorda, podvig Davorina Karničarja z 8.850 metrov visokega Everesta, naše odbojkarje v polfinalu evropskega prvenstva v Stožicah, Ilko Štuhec ob osvojitvi drugega zaporednega naslova svetovne smukaške prvakinje in Iztoka Čopa iz leta 1995, ko je osvojil naslov svetovnega prvaka. Prezreti ne gre niti Leona Štuklja, legendarnega olimpionika, ki je pravi zgled vseživljenjskega športnega utelešenja.

nlb

»Vsak šampion je bil sprva popoln začetnik. A še tako velik talent potrebuje na svoji poti podporo in oporo. V NLB smo eden od največjih podpornikov slovenskega športa, saj verjamemo, da če lahko uspe zgolj enemu, je vredno podpirati vse,« poudarjajo v NLB.

Elementi akcije: televizijsko, zunanje in digitalno oglaševanje, tiskani oglasi, komunikacija preko družbenih omrežij, interna komunikacija, odnosi z javnostmi

Predstavniki naročnika: Simona Mladenović, Olga Zore Kunavar, Maja Jaklič, Špela Golob, Leon Šikovec, Manja Gradišek in Andrej Krajner

Agencija: Saatchi&Saatchi Ljubljana, MSL Ljubljana

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Direktorica projekta: Polona Polak

Asistentka direktorice projekta: Julija Umek

Strateška direktorica: Maja Michieli

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Kreativna direktorja: Aleš Kočevar in Toni Tomašek

Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Aleš Kočevar

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Umetniški direktor spletne in videoprodukcije: Matjaž Škufca

Vsebine, družbena omrežja, odnosi z javnostmi: Gabrijela Vrbnjak, Klemen Bobnar in Matej Repič (MSL Ljubljana)

Televizijski scenarij: Zmago Žnidaršič, Aleš Kočevar, Toni Tomašek in Miha Mlaker

Produkcijska hiša: Super 16

Režiser: Miha Mlaker

Medijska agencija: Media Publikum (Nataša Češnovar in Nika Oražem)

Začetek akcije: avgust 2022

 

nlb

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji