nlb stozice
Opaženo

NLB z novo podobo na športnih dogodkih

Lani začeta celostna osvežitev podobe banke NLB je ob aktualnem svetovnem prvenstvu v odbojki v Stožicah dobila variacijo pojavne oblike.

Kratek opis akcije: S ciljem povečati zaznavnost znamke na dogodku in povečati njeno povezanost s športom variacija temelji na veliki površini prepoznavne barve znamke NLB, zmanjšani uporabi spremljajočih elementov in relevantnih motivacijskih sporočilih za občinstvo in tudi tekmovalce. 

Hkrati so kot del nove strategije športnega marketinga, katere prvi steber sta prenovljena komunikacija in oglaševanje športnega sponzorstva, bolj osredotočeno vključena družbena omrežja in njihovo občinstvo. To se izraža v aktivacijah ob konkretnih dogodkih in – kot novost in del nove strategije – z vključevanjem bančnih produktov in storitev. Strankam NLB, še posebej uporabnikom digitalne denarnice NLB Pay, je tako omogočena boljša in ekskluzivnejša doživljajska izkušnja na dogodkih.

 stozice1

stozice2

stozice3

stozice4

stozice5

stozice6

stozice7

Elementi akcije: znamčenje dvorane Stožice, gradiva na prodajnih mestih, LED-animacije, aktivacijski elementi

Predstavniki naročnika: Andrej Krajner, Simona Mladenović, Olga Zore Kunavar, Leon Šikovec, Mile Crnovič in Miranda Južnič

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Direktorica projekta: Polona Polak

Asistentka direktorice projekta: Julija Umek

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Tekstopisec: Zmago Žnidaršič

Umetniški direktor spletne in video animacije: Matjaž Škufca

Družbena omrežja: Gabrijela Vrbnjak in Klemen Bobnar (MSL Ljubljana)

Izvedbeno oblikovanje: Jernej Kramberger

Začetek akcije: avgust 2022

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji