NLB z novo podobo na športnih dogodkih
Lani začeta celostna osvežitev podobe banke NLB je ob aktualnem svetovnem prvenstvu v odbojki v Stožicah dobila variacijo pojavne oblike.
NLB
Kratek opis akcije: S ciljem povečati zaznavnost znamke na dogodku in povečati njeno povezanost s športom variacija temelji na veliki površini prepoznavne barve znamke NLB, zmanjšani uporabi spremljajočih elementov in relevantnih motivacijskih sporočilih za občinstvo in tudi tekmovalce.
Hkrati so kot del nove strategije športnega marketinga, katere prvi steber sta prenovljena komunikacija in oglaševanje športnega sponzorstva, bolj osredotočeno vključena družbena omrežja in njihovo občinstvo. To se izraža v aktivacijah ob konkretnih dogodkih in – kot novost in del nove strategije – z vključevanjem bančnih produktov in storitev. Strankam NLB, še posebej uporabnikom digitalne denarnice NLB Pay, je tako omogočena boljša in ekskluzivnejša doživljajska izkušnja na dogodkih.
Elementi akcije: znamčenje dvorane Stožice, gradiva na prodajnih mestih, LED-animacije, aktivacijski elementi
Predstavniki naročnika: Andrej Krajner, Simona Mladenović, Olga Zore Kunavar, Leon Šikovec, Mile Crnovič in Miranda Južnič
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Direktorica projekta: Polona Polak
Asistentka direktorice projekta: Julija Umek
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Umetniška direktorica: Špela Drašlar
Tekstopisec: Zmago Žnidaršič
Umetniški direktor spletne in video animacije: Matjaž Škufca
Družbena omrežja: Gabrijela Vrbnjak in Klemen Bobnar (MSL Ljubljana)
Izvedbeno oblikovanje: Jernej Kramberger
Začetek akcije: avgust 2022