No-RIŽ-nica
Opaženo

No-RIŽ-nica

Slovenska blagovna znamka Notus z oglaševalsko akcijo promovira dva nova izdelka.

Kratek opis akcije: Notus v svojo kategorijo Feel Good Foods dodaja ovseni riž in beljakovinsko ploščico Puffy Rice, s kampanjo pa so želeli ozavestiti potrošnike o svoji prenovljeni ponudbi.

notus

Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, aktivnosti pri trgovskih partnerjih, izbrani dogodki

Predstavnica naročnika: Ema Lešnik Sajovic

Kreativna direktorja: Gregor Makovec in Gašper Uršič

Tekstopisje, oblikovanje in umetniška direkcija: Studio Kruh

Fotograf/ilustrator: Filip Brinjovec, Studio Kruh

Produkcijska hiša: Zavod LAB07

Režiser: Miha Kačič

Medijska agencija: Studio Kruh

Trajanje akcije: marec in april 2024

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji