No-RIŽ-nica
Opaženo

No-RIŽ-nica

Slovenska blagovna znamka Notus z oglaševalsko akcijo promovira dva nova izdelka.

Kratek opis akcije: Notus v svojo kategorijo Feel Good Foods dodaja ovseni riž in beljakovinsko ploščico Puffy Rice, s kampanjo pa so želeli ozavestiti potrošnike o svoji prenovljeni ponudbi.

notus

Elementi akcije: zunanje in spletno oglaševanje, aktivnosti pri trgovskih partnerjih, izbrani dogodki

Predstavnica naročnika: Ema Lešnik Sajovic

Kreativna direktorja: Gregor Makovec in Gašper Uršič

Tekstopisje, oblikovanje in umetniška direkcija: Studio Kruh

Fotograf/ilustrator: Filip Brinjovec, Studio Kruh

Produkcijska hiša: Zavod LAB07

Režiser: Miha Kačič

Medijska agencija: Studio Kruh

Trajanje akcije: marec in april 2024

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji