Noč čarovnic naj vseeno bo
Citypark je s pomočjo agencije Promotiva mladim družinam omogočil likovno ustvarjanje od doma.
Citypark Ljubljana
Kratek opis akcije: Ker nakupovalno središče Citypark vsako leto pripravi jesenski program v času noči čarovnic, so se tudi letos spraševali, kako v tem času mladim obiskovalcem ponuditi doživetje. »Likovne delavnice so bile vsako leto izredno obiskane in vedeli smo, da je za otroke ustvarjanje srhljivih, čarobnih izdelkov nekaj najboljšega, kar jim lahko ponudimo. Izdelali smo čarobne palice, ki so bile pravzaprav ustvarjalni paket presenečenja. Vseboval je zvitek s tematsko zgodbo in nagovorom čarovnice, 'čudežni napitek' Oraketa, navodila in ves potreben material za izdelavo čarovniških kap doma. Dodaten dekorativni material je priskrbela trgovina ART,« pravijo v Cityparku.
Glede na aktualne ukrepe so se odločili organizirati spletno nagradno igro na družbenih omrežjih, kjer so čarobne pakete tudi podarili in poslali zmagovalcem na dom. »Odziv je bil izredno dober in veseli smo, da smo tudi tokrat našli kreativno rešitev,« dodajajo.
Elementi akcije: oznamčeni Cityparkovi ustvarjalni paketi in nagradna igra na družbenih omrežjih
Predstavnici naročnika: Maja Vidmar in Mateja Čakš
Vodji projekta v agenciji: Matej Brunšek in Grega Antolin
Partnerja: Radenska in ART, Ljubljana