notus
Opaženo

Notus: Feel Good Foods

Slovenska blagovna znamka Notus želi z novo oglaševalsko akcijo ozavestiti potrošnike o svoji prenovljeni ponudbi. Pred kratkim so namreč svoji ponudbi dodali rižev in ovsen rastlinski napitek.

Kratek opis akcije: Kot pravijo, gre za izdelka, zavezana ekološkemu kmetovanju brez sintetičnih pesticidov in gnojil ter gensko spremenjenih organizmov. Marketinške aktivnosti so podprli na svetlobnih oglasnih panojih, na spletu in z aktivnostmi pri trgovskih partnerjih.

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, splet, trgovski partnerji, izbrani dogodki

Naročnik: AX Plus

Predstavnica naročnika: Ema Lešnik Sajovic

Kreativna direktorja: Gašper Uršič in Gregor Makovec

Tekstopisje, umetniška direkcija in oblikovanje: Studio Kruh

Fotograf: Primož Bregar, Deadline

Režiser: Miha Kačič, LAB07

Produkcijska hiša: LAB07

Medijska agencija: Studio Kruh

Proračun akcije: NPD

Čas trajanja akcije: od 28. avgusta do 30. septembra 2023

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji