optika
Opaženo

Nov pogled na svet s pravimi očali

Agencija Pristop je za optiko Ghetaldus ustvarila tržnokomunikacijsko akcijo, v kateri s privlačno vsebino vabijo pogled mimoidočih in jih pozivajo, naj tudi sami opravijo pregled.

Kratek opis akcije: Pristop sodeluje z optiko Ghetaldus manj kot eno leto, a so se z naročnikom lepo ujeli že pri snovanju prve akcije »Svež pogled«. Po besedah Mete Celestina iz Pristopa, je bil cilj kampanje, da bi čim več ljudi v Ghetaldusu opravilo pregled vida. »Vsi bi morali redno hoditi na preglede vida – ne glede na to, ali nosimo očala ali ne. Dioptrija se nam slabša hitreje, kot zaznavamo, zato se pogosto znajdemo v konfuznih in smešnih situacijah.« Prav takšne situacije pa so na privlačen način prikazali na platformah zunanjega in digitalnega oglaševanja ter s komunikacijo preko družbenih omrežij.

»Težave z vidom smo v kreativnem konceptu nadgradili s sodobnim modnim art direktorjem, ki je na svojevrsten način podkrepil sporočilo, da v Ghetaldusu ponujajo najbolj moderne in stilske okvirje na slovenskem trgu. Kreativni koncept je povezan z akcijo Svež pogled, ki smo jo postavili ob lanskoletnem vstopu na trg. Ko končno nosiš prava očala, se ti namreč odpre nov pogled na svet,« še pojasnjujejo snovalci akcije.

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, digitalno oglaševanje, komunikacija preko družbenih omrežij

Predstavnika naročnika: Pamela Bolarić in Toni Jermaniš

Direktor naročnika: Žiga Gliha

Agencija: Pristop

Vodja projekta v agenciji: Ema Knez

Izvršna kreativna direktorica: Mirka Modrinić

Tekstopiska: Veronika Povž

Umetniška direktorica: Barbara Podlogar

Oblikovalka: Milica Živanović

Post produkcija in animacija: Martin Rozman

Vodja produkcije: Katra Petriček

Vsebine in družbena omrežja: Jana Ficko

Fotografinja: Mimi Antolović

Produkcijska hiša: UMER

Trajanje akcije: marec – april 2022

 

optika

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji