Nov pogled na svet s pravimi očali
Agencija Pristop je za optiko Ghetaldus ustvarila tržnokomunikacijsko akcijo, v kateri s privlačno vsebino vabijo pogled mimoidočih in jih pozivajo, naj tudi sami opravijo pregled.
Kratek opis akcije: Pristop sodeluje z optiko Ghetaldus manj kot eno leto, a so se z naročnikom lepo ujeli že pri snovanju prve akcije »Svež pogled«. Po besedah Mete Celestina iz Pristopa, je bil cilj kampanje, da bi čim več ljudi v Ghetaldusu opravilo pregled vida. »Vsi bi morali redno hoditi na preglede vida – ne glede na to, ali nosimo očala ali ne. Dioptrija se nam slabša hitreje, kot zaznavamo, zato se pogosto znajdemo v konfuznih in smešnih situacijah.« Prav takšne situacije pa so na privlačen način prikazali na platformah zunanjega in digitalnega oglaševanja ter s komunikacijo preko družbenih omrežij.
»Težave z vidom smo v kreativnem konceptu nadgradili s sodobnim modnim art direktorjem, ki je na svojevrsten način podkrepil sporočilo, da v Ghetaldusu ponujajo najbolj moderne in stilske okvirje na slovenskem trgu. Kreativni koncept je povezan z akcijo Svež pogled, ki smo jo postavili ob lanskoletnem vstopu na trg. Ko končno nosiš prava očala, se ti namreč odpre nov pogled na svet,« še pojasnjujejo snovalci akcije.
Elementi akcije: zunanje oglaševanje, digitalno oglaševanje, komunikacija preko družbenih omrežij
Predstavnika naročnika: Pamela Bolarić in Toni Jermaniš
Direktor naročnika: Žiga Gliha
Agencija: Pristop
Vodja projekta v agenciji: Ema Knez
Izvršna kreativna direktorica: Mirka Modrinić
Tekstopiska: Veronika Povž
Umetniška direktorica: Barbara Podlogar
Oblikovalka: Milica Živanović
Post produkcija in animacija: Martin Rozman
Vodja produkcije: Katra Petriček
Vsebine in družbena omrežja: Jana Ficko
Fotografinja: Mimi Antolović
Produkcijska hiša: UMER
Trajanje akcije: marec – april 2022