Nova aplikacija DRAJV
V produkcijski hiši Miss Moose Production so pripravili oglaševalsko akcijo za aplikacijo DRAJV.
Zavarovalnica Triglav
Kratek opis akcije: Prva zavarovalniška rešitev na področju telematike, ki spremlja navade voznikov in uporabnikom prinaša ugodnosti pri avtomobilskih zavarovanjih, je bila v Sloveniji predstavljena leta 2015, ko je Zavarovalnica Triglav razvila mobilno aplikacijo DRAJV. V petih letih si je aplikacijo, ki spodbuja in nagrajuje varno vožnjo, naložilo že več kot 150.000 uporabnikov, danes pa jo mesečno redno uporablja dobrih 51.000 voznikov. Aplikacija je s 1. oktobrom 2020 zaživela v novi podobi, z naprednimi novimi funkcionalnostmi pa bo uporabnike še naprej spodbujala k varnejši vožnji in jih nagrajevala z raznolikimi ugodnostmi.
Elementi akcije: videopredstavitev nove aplikacije in videopredstavitev prehoda s stare na novo aplikacijo
Predstavnica naročnika: Špela Jereb Planinšek
Vodja projekta in kreativna direktorica v agenciji: Manja Porle
Tekstopisec: Ekipa Miss Moose
Umetniški direktor: Alf Ruge
Ilustratorka: Dominika Kowalska
Agencija in produkcijska hiša: Miss Moose Production
Trajanje akcije: od 1. do 31. oktobra 2020