drajv izbor
Opaženo

Nova aplikacija DRAJV

V produkcijski hiši Miss Moose Production so pripravili oglaševalsko akcijo za aplikacijo DRAJV.

Kratek opis akcije: Prva zavarovalniška rešitev na področju telematike, ki spremlja navade voznikov in uporabnikom prinaša ugodnosti pri avtomobilskih zavarovanjih, je bila v Sloveniji predstavljena leta 2015, ko je Zavarovalnica Triglav razvila mobilno aplikacijo DRAJV. V petih letih si je aplikacijo, ki spodbuja in nagrajuje varno vožnjo, naložilo že več kot 150.000 uporabnikov, danes pa jo mesečno redno uporablja dobrih 51.000 voznikov. Aplikacija je s 1. oktobrom 2020 zaživela v novi podobi, z naprednimi novimi funkcionalnostmi pa bo uporabnike še naprej spodbujala k varnejši vožnji in jih nagrajevala z raznolikimi ugodnostmi.

Elementi akcije: videopredstavitev nove aplikacije in videopredstavitev prehoda s stare na novo aplikacijo

Predstavnica naročnika: Špela Jereb Planinšek

Vodja projekta in kreativna direktorica v agenciji: Manja Porle

Tekstopisec: Ekipa Miss Moose

Umetniški direktor: Alf Ruge

Ilustratorka: Dominika Kowalska

Agencija in produkcijska hiša: Miss Moose Production

Trajanje akcije: od 1. do 31. oktobra 2020

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji