gucci
Opaženo

Nova Guccijeva oglaševalska akcija je poklon Stanleyju Kubricku

Oglaševalska akcija predstavlja nove Guccijeve modne kose v nekaterih najbolj ikoničnih delih filmskega genija Stanleyja Kubricka, kot so Peklenska pomaranča, Široko zaprte oči, 2001: Vesoljska odiseja in Izžarevanje.

Kreativni direktor modnih fotografij in kratkega filma za novo Guccijevo kolekcijo je oblikovalec iz te modne hiše, Alessandro Michele, ki najnovejše Guccijeve kose umešča kar v filmske prizore režiserskega genija Stanleyja Kubricka. Ni prvič, da se je za predstavitev kolekcije ta modni oblikovalec in velik ljubitelj filmov skliceval na kinematografijo; marketinška akcija blagovne znamke AW17 je bila prav tako sestavljena iz vrste prizorov, izposojenih iz klasične znanstvene fantastike preteklega stoletja.

»Zaradi moči pripovedovanja zgodb sem v filme zaljubljen že vse življenje. Imajo vizionarsko moč, izkopljejo resnico iz nemogočih globin, film je lahko vrtoglavo domiseln in podaja nešteto vprašanj,« pravi Michele. »Prav tako pa tudi oblačilo ni in nikoli ne bo le kos blaga. To je bolj sredstvo, s katerim razkrijemo, kdo smo in kaj smo se v resnici odločili biti, kako oblikujemo želje in kakšen je občutek našega bivanja na tem planetu. Kolekcije oblačil vedno predstavljam kot filme, kot niz zgodb, eklektičnih in nasprotujočih si, ki lahko posvetijo človeka in njegovo sposobnost spreminjanja.«

gucci

Oglaševalska akcija se imenuje »Exquisite« in prikazuje kose, ki sta jih skupaj ustvarila Gucci in Adidas. Kubrickove filme so izbrali, ker je bil pokojni režiser kipar žanrov, kot pravijo. »Njegova sposobnost ustvarjanja zgodb, ki presegajo pomen, prestopajo meje in podžigajo etikete, me je od nekdaj navdihovala,« pravi Michele o ideji za oglaševalsko akcijo. »Pri tem sem si, kot je to počel tudi režiser, vzel nekaj svobode in filmske prizore razstavil, zmešal in ponovno sestavil.«

Pri projektu so sodelovali še fotografi Mert Alas, Marcus Piggott in Christopher Simmonds,  kuratorja filmskih oblačil Milena Canonero in Charlotte Walter, producent Gideon Ponte, Univerza za umetnost v Londonu (dom arhiva Stanleyja Kubricka), Warner Bros. Consumer Products in Filmski arhiv Stanleyja Kubricka.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji