Nova komunikacijska sezona podznamke Ana Roš in Tuš
V Tušu v sodelovanju z Agencijo 101 nadaljujejo s komuniciranjem zdaj že uveljavljene znamke Ana Roš in Tuš, ki z asortimanom zdaj že več kot 70-ih različnih izdelkov postaja ena od najbolj prepoznavnih in obsežnih kulinaričnih zgodb pri nas.
Tuš
Kratek opis akcije: V novi komunikacijski sezoni se znamka predstavlja s televizijskim oglasom o sami biti projekta, ki predstavlja vrednoto zvestobe sadovom domače zemlje in vizije kulinarične ustvarjalnosti Ane Roš. Vse to je v projektu spojeno s prodorno filozofijo Tuša, ki ustvarjalnost najboljše chefinje pri nas ponosno zbira pod streho svojih trgovin po vsej Sloveniji. »Letošnja komunikacija temelji na iskrenosti in svežini znamke, ki skriva ogromno presežnih kulinaričnih zgodb, o čemer pričajo tudi vsakoletne nagrade za inovativna živila po izboru inštituta za nutricionistiko. Serija oglasov bo sledila predstavitvi novih izdelkov, ki že kmalu prihajajo na police, prva oglaševalska akcija tako izpostavlja prispevek znamke letošnjim poletnim kulinaričnih užitkom,« pravijo snovalci akcije.
Elementi akcije: televizijsko, zunanje in digitalno oglaševanje, tiskani oglasi, komunikacija preko družbenih omrežij
Predstavnice naročnika: Danela Šarčevič, Maja Ramšak in Danijela Lakičevič
Vodja projekta v agenciji: Kaja Gabrijelčič
Asistentka vodje projekta: Maša Antuničevič
Kreativni direktor: Jure Korenč
Tekstopiska: Lucija Lepšina
Umetniški direktor: Primož Kos
Strateg: Uroš Svenšek
Oblikovalka: Lara Oset