anaroš
Opaženo

Nova komunikacijska sezona podznamke Ana Roš in Tuš

V Tušu v sodelovanju z Agencijo 101 nadaljujejo s komuniciranjem zdaj že uveljavljene znamke Ana Roš in Tuš, ki z asortimanom zdaj že več kot 70-ih različnih izdelkov postaja ena od najbolj prepoznavnih in obsežnih kulinaričnih zgodb pri nas.

Kratek opis akcije: V novi komunikacijski sezoni se znamka predstavlja s televizijskim oglasom o sami biti projekta, ki predstavlja vrednoto zvestobe sadovom domače zemlje in vizije kulinarične ustvarjalnosti Ane Roš. Vse to je v projektu spojeno s prodorno filozofijo Tuša, ki ustvarjalnost najboljše chefinje pri nas ponosno zbira pod streho svojih trgovin po vsej Sloveniji. »Letošnja komunikacija temelji na iskrenosti in svežini znamke, ki skriva ogromno presežnih kulinaričnih zgodb, o čemer pričajo tudi vsakoletne nagrade za inovativna živila po izboru inštituta za nutricionistiko. Serija oglasov bo sledila predstavitvi novih izdelkov, ki že kmalu prihajajo na police, prva oglaševalska akcija tako izpostavlja prispevek znamke letošnjim poletnim kulinaričnih užitkom,« pravijo snovalci akcije.

Elementi akcije: televizijsko, zunanje in digitalno oglaševanje, tiskani oglasi, komunikacija preko družbenih omrežij

Predstavnice naročnika: Danela Šarčevič, Maja Ramšak in Danijela Lakičevič

Vodja projekta v agenciji: Kaja Gabrijelčič

Asistentka vodje projekta: Maša Antuničevič

Kreativni direktor: Jure Korenč

Tekstopiska: Lucija Lepšina

Umetniški direktor: Primož Kos

Strateg: Uroš Svenšek

Oblikovalka: Lara Oset

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji