viole
Opaženo

Nova »vijol'čna« okrepitev

Mastercard je v sodelovanju z Nogometnim klubom Maribor in agencijo Mayer McCann predstavil uradno klubsko aplikacijo, ki je prva te vrste v Sloveniji.

Kratek opis akcije: NK Maribor in družba Mastercard®po uspešnem letu sodelovanja s pobudo #ŽogaZbližuje in projektom »Družini prijazen stadion« nadaljujeta skupno zgodbo s predstavitvijo nove uradne mobilne aplikacije NK Maribor.Mobilna aplikacija, ki jo je razvilo podjetje Innova IT, ponuja ekskluzivne vsebine, več udobja ob spremljanju tekem in posebne ugodnosti ob plačevanju s kartico Mastercard. Njena predstavitev poteka pod krovnim geslom »Nova vijol'čna okrepitev«, ki namiguje na pridobitev novega člana nogometne ekipe. Poteka lokalno na zunanjih oglasnih površinah, Radiu City, stadionu in družbenih omrežjih, kjer »novega soigralca« in njegove zmožnosti predstavljajo člani NK Maribor v kratkih video posnetkih.

V oglaševalski akciji so izpostavljene že omenjene prednosti za uporabnike kot tudi možnost naročanja hrane in pijače med tekmo preko mobilne aplikacije in brez čakanja v vrsti. Tovrstno storitev imajo obiskovalci tekem v Ljudskem vrtu na voljo kot prvi v Evropi in je posebej poudarjena v oznamčeni komunikaciji na stadionu pod geslom »Ne zamudi neprecenljivih trenutkov tekme«.

Elementi akcije: oglasne svetlobne vitrine, radijsko in spletno oglaševanje, odnosi z javnostmi, družbena omrežja, vsebinski marketing

Predstavnik naročnika: Aleš Petejan

Vodja projekta v agenciji: Janja Tekavec

Odnosi z javnostmi: Vanja Žižmond

Kreativni direktor: Matjaž Požun

Tekstopisca: Barbara Jošt in Michal Lamprecht

Grafična oblikovalca: Mateja Škofič in Aleš Salokar

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji