Nova »vijol'čna« okrepitev
Mastercard je v sodelovanju z Nogometnim klubom Maribor in agencijo Mayer McCann predstavil uradno klubsko aplikacijo, ki je prva te vrste v Sloveniji.
Mastercard
Kratek opis akcije: NK Maribor in družba Mastercard®po uspešnem letu sodelovanja s pobudo #ŽogaZbližuje in projektom »Družini prijazen stadion« nadaljujeta skupno zgodbo s predstavitvijo nove uradne mobilne aplikacije NK Maribor.Mobilna aplikacija, ki jo je razvilo podjetje Innova IT, ponuja ekskluzivne vsebine, več udobja ob spremljanju tekem in posebne ugodnosti ob plačevanju s kartico Mastercard. Njena predstavitev poteka pod krovnim geslom »Nova vijol'čna okrepitev«, ki namiguje na pridobitev novega člana nogometne ekipe. Poteka lokalno na zunanjih oglasnih površinah, Radiu City, stadionu in družbenih omrežjih, kjer »novega soigralca« in njegove zmožnosti predstavljajo člani NK Maribor v kratkih video posnetkih.
V oglaševalski akciji so izpostavljene že omenjene prednosti za uporabnike kot tudi možnost naročanja hrane in pijače med tekmo preko mobilne aplikacije in brez čakanja v vrsti. Tovrstno storitev imajo obiskovalci tekem v Ljudskem vrtu na voljo kot prvi v Evropi in je posebej poudarjena v oznamčeni komunikaciji na stadionu pod geslom »Ne zamudi neprecenljivih trenutkov tekme«.
Elementi akcije: oglasne svetlobne vitrine, radijsko in spletno oglaševanje, odnosi z javnostmi, družbena omrežja, vsebinski marketing
Predstavnik naročnika: Aleš Petejan
Vodja projekta v agenciji: Janja Tekavec
Odnosi z javnostmi: Vanja Žižmond
Kreativni direktor: Matjaž Požun
Tekstopisca: Barbara Jošt in Michal Lamprecht
Grafična oblikovalca: Mateja Škofič in Aleš Salokar