lumpi2
Opaženo

Novi Lumpiji predstavljajo bele embalaže

Pet novih Lumpijev od zdaj krasi belo embalažo nekaterih Medexovih izdelkov.

Kratek opis akcije: Mercator je pred meseci v velikem domišljijskem natečaju otroke, stare od 4 do 10 let, prosil, da jim pomagajo ustvariti novo generacijo Lumpijev. Malčki so se odzvali v velikem številu in ustvarili več kot 1000 risbic, strokovna komisija pa je izbrala pet izvirnih predlog za pet likov, ki zdaj – po likovnem poenotenju s strani ilustratorja Gorazda Vahna – postajajo nov obraz Kluba Lumpi.

»Za obilo zabave bodo odslej skrbeli čarobna deklica Lala, ljubko zmedeni Ulf, igrivo navihana Moja Moja, široko razgledani Pufi in prijazni godrnjavček Ivor. Ker so novi Lumpiji rezultat otroške domišljije, je njihova misija, da še naprej poganjajo otroško ustvarjalnost,« pravijo v Mercatorju. Zato se Lumpiji te dni v izbranih trgovinah Mercator otrokom predstavljajo na belih embalažah in najmlajše vabijo, da namesto, da jih zavržejo, z njimi ustvarjajo, gradijo in sestavljajo. Bele embalaže Mercator ustvarja skupaj z dobavitelji, ki so se ekskluzivno za potrebe projekta odpovedali vsem svojim prepoznavnim detajlom – in tako za otroke ustvarili prazno platno za ustvarjanje, ki malčke in njihove starše inovativno učijo, da je recikliranje lahko tudi zabavno. Med prvimi se bodo na belih embalažah pojavili Medexovi izdelki.

lumpi3

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, spletno oglaševanje, družbena omrežja, spletna igra, Instagram "stickers",TAM-TAM-ova plakatna mesta, prodajna mesta, Mercatorjevi interni kanali

Predstavnici naročnika: Viktorija Radojević Mavrič in Majda Vodopivec

Kreativna direktorica in tekstopiska: Katja Petrin Dornik

Umetniški direktor: David Fartek

Vodja projekta: Katja Grosman

Oblikovalca: Blaž Pintar in Ewa Bogataj

Direktorica digitalnih projektov v agenciji: Brigita Švigelj

Ustvarjalka digitalnih vsebin: Mili Šprajc

Produkcija in animacija: Mitja Legat in Rok Klančnik

Glasba: knjižnica

Odnosi z javnostmi: Tamara Pevec Barborič in Gaja Prinčič

Medijska agencija: Studio Nexus

Upravljavka družbenih omrežij: Anja Gruntar 

Tutorial: Klemen Mramor 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji