Novi Renault CLIO vabi na testno vožnjo v prihodnost
Grey Ljubljana je ob predstavitvi novega Clia za Renault pripravil regionalno komunikacijsko akcijo.
Renault Nissan Slovenija
Kratek opis akcije: Z akcijo Renault nagovarja ciljno skupino, ki glede prihodnosti ni med najbolj optimističnimi. Govora je seveda o milenijcih. V oglasu tako spremljamo glavnega junaka oziroma zmagovalca nagradnega natečaja na testni vožnji.
»Sodelujoči v nagradnem natečaju tako ne testirajo le vrhunske tehnologije in uživajo v superiornem dizajnu novega CLIA, temveč pomirijo tudi morebitne strahove, ki jih gojijo pred prihodnostjo, ter se opremijo s samozavestjo za prihodnje izzive,« pojasnjujejo v agenciji.
Regijska akcija poteka v Sloveniji, Srbiji in na Hrvaškem.
Elementi akcije: spletna stran, video vsebine, spletno in mobilno oglaševanje, družbena omrežja, lastni mediji naročnika
Predstavnici naročnika: Barbara Randić in Greti Gruden
Direktorici projekta: Amadea Šoln in Simona Mladenović
Vodja projekta: Nina Bergoč
Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc
Kreativna direktorja: Katja Petrin Dornik in Luka Bajs
Tekstopisca: Katja Petrin Dornik in Klemen Šefer
Umetniški direktor: Matija Primc
Oblikovalca: Anja Korošec in Andraž Grulja
Spletna oblikovalka: Urška Kos
Komunikacija na družbenih omrežjih: Monika Habjanič (Grey); Alja Nike Skrt, Milena Jakovljević in Denis Bertole (Mediodrom)
Spletna produkcija: Kika Blatnik in Nina Benda Belak (Belak)
Video produkcija: Bright Visuals
Izvršni producent: Matej Marinko
Producent: Petra Rozman
Režiser: Mark Pirc
Medijska agencija: Katarina Keršič, Tilen Marčič, Petra Hvala (OMD)
Trajanje akcije: od 2. oktobra 2019 naprej