novi clio
Opaženo

Novi Renault CLIO vabi na testno vožnjo v prihodnost

Grey Ljubljana je ob predstavitvi novega Clia za Renault pripravil regionalno komunikacijsko akcijo.

Kratek opis akcije: Z akcijo Renault nagovarja ciljno skupino, ki glede prihodnosti ni med najbolj optimističnimi. Govora je seveda o milenijcih. V oglasu tako spremljamo glavnega junaka oziroma zmagovalca nagradnega natečaja na testni vožnji.

»Sodelujoči v nagradnem natečaju tako ne testirajo le vrhunske tehnologije in uživajo v superiornem dizajnu novega CLIA, temveč pomirijo tudi morebitne strahove, ki jih gojijo pred prihodnostjo, ter se opremijo s samozavestjo za prihodnje izzive,« pojasnjujejo v agenciji.

Regijska akcija poteka v Sloveniji, Srbiji in na Hrvaškem.

Elementi akcije: spletna stran, video vsebine, spletno in mobilno oglaševanje, družbena omrežja, lastni mediji naročnika

Predstavnici naročnika: Barbara Randić in Greti Gruden

Direktorici projekta: Amadea Šoln in Simona Mladenović

Vodja projekta: Nina Bergoč

Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc

Kreativna direktorja: Katja Petrin Dornik in Luka Bajs

Tekstopisca: Katja Petrin Dornik in Klemen Šefer

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalca: Anja Korošec in Andraž Grulja

Spletna oblikovalka: Urška Kos

Komunikacija na družbenih omrežjih: Monika Habjanič (Grey); Alja Nike Skrt, Milena Jakovljević in Denis Bertole (Mediodrom)

Spletna produkcija: Kika Blatnik in Nina Benda Belak (Belak)

Video produkcija: Bright Visuals

Izvršni producent: Matej Marinko

Producent: Petra Rozman

Režiser: Mark Pirc

Medijska agencija: Katarina Keršič, Tilen Marčič, Petra Hvala (OMD)

Trajanje akcije: od 2. oktobra 2019 naprej

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji