Novi sendviči VIVA po receptu Uroša Štefelina
OMV je v sodelovanju z agencijo Mayer McCann predstavil svež nabor sendvičev VIVA, že tradicionalno pripravljenih po izvirnih receptih kuharskega mojstra Uroša Štefelina.
OMV
Kratek opis akcije: V pretežno digitalni oglaševalski akciji OMV predstavlja letošnjo poživitev ponudbe ekskluzivnih sendvičev. Sendviče za VIVA Café na bencinskih servisih OMV pripravlja Uroš Štefelin, kuharski mojster iz priznane Vile Podvin, ki je tudi prejemnica Michelinove zvezdice. »Štefelinove sendviče leta 2020 smo poimenovali po njihovem namenu in lastnostih – Krepki, Vitki in Mali, da si vsak lahko izbere sebi najljubšega. Posebno pozornost smo namenili sendviču za najmlajše – organizirali smo delavnico, kjer so recepturo za Mali sendvič pod vodstvom Uroša Štefelina pomagali ustvariti prav otroci,« so za MM povedali v OMV.
Elementi akcije: spletno, mobilno in zunanje oglaševanje, oglaševanje na bencinskih servisih OMV, sožitno oglaševanje
Predstavniki naročnika: Valentina Danev, Mojca Jejčič in Boštjan Vovk
Vodji projekta v agenciji: Špela Vuga in Brigita Marinč
Kreativni direktor: Matjaž Požun
Umetniška direktorica in oblikovalka: Mateja Škofič
Tekstopiska: Barbara Jošt