mcd2
Opaženo

Ob pravem času na pravem mestu

V McDonald'su ugotavljajo, da sta čas in prostor dragoceni dobrini. Tudi v oglaševanju.

Pravijo, da bi bilo neodgovorno oglasni prostor zapravljati za sporočila, ki za naslovnika v danem trenutku niso relevantna, zato z digitalnih svetlobnih zaslonov v središču Ljubljane mimoidoče zjutraj povabijo na kavo in zajtrk, pozneje pa na malico, kosilo, osvežitev – v  restavracijo, ki je oddaljena le nekaj metrov.

Letošnje poletje je Ljubljana po dveletnem premoru spet zaživela v ritmu živahne prestolnice in turistične destinacije. Središče mesta si v sproščenem vzdušju delijo obiskovalci in domačini. Ponudbo mesta gradi tudi McDonald's, ki je odprl novo restavracijo na Cankarjevi ulici, tako da sta v strogem središču Ljubljane zdaj že dve. To je bila pobuda za oglaševalsko akcijo na Europlakatovi mreži približno šestdesetih LCD-zaslonov v središču mesta. »Namesto da bi le opozarjali na novo restavracijo, smo si zadali nalogo, da 'Mekovo' ponudbo umestimo v poletni utrip mesta. Ob tem pa smo pazili, da komunikacija kljub jezikovnim preprekam nagovori tudi tujce,« pravi Denis Potočnik, vodja marketinga v McDonald'su.

V agenciji Futura DDB dodajajo, da so Europlakatovi digitalni svetlobni zasloni, ki so pred leti nadomestili svetlobne vitrine citylight, veliko več kot le prikazovalniki gibljivih plakatov. Njihova prava vrednost je po njihovem mnenju v veliki prilagodljivosti. »S hitro odzivnostjo je mogoče oglase zamenjati in vnaprej sprogramirati prikazovanje v določenih intervalih, zaporedjih. Vsak posamezni LCD lahko prikazuje kreativo, natančno prilagojeno točki, kjer se nahaja, in v želenem trenutku. To smo s pridom izkoristili in pripravili serijo kreativ z relevantnimi sporočili, ki sinhronizirano skozi dan vabijo v najbližji 'Mek',« pravijo.

Elementi akcije: digitalni svetlobni zasloni

Predstavnik naročnika: Denis Potočnik

Direktorica naročnika in vodja projekta: Urška Nučič

Umetniški direktor in oblikovalec: Uroš Stražišar

Tekstopisec: Jože Gerečnik

Izvedbeni oblikovalec: Luka Štuhec

Ostali sodelujoči: Futura DDB

Čas trajanja akcije: julij–avgust 2022

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji