svežina
Opaženo

Obljuba svežine vedno znova

HOFER nadaljuje z oglaševalsko akcijo »Svežina je naša kakovost«, ki je nastala v sodelovanju z agencijo Saatchi&Saatchi Ljubljana.

Kratek opis akcije: Vroče poletje so zaznamovali novi motivi svežih in sezonskih izdelkov, ki si jih je bilo na plakatnih mestih in drugih kanalih možno ogledati čisto od blizu. Vedno svežo in dnevno dostavljeno široko ponudbo izdelkov v trgovinah lahko zagotavljajo tudi s široko paleto lokalnih dobaviteljev, za katere v HOFER-ju pravijo, da »niso le modni trend, ampak oblika partnerstva, ki smo ji zvesti že vse od našega začetka, saj nam omogoča krajše in hitrejše dobavne poti, okolju prijazno pridelavo ter najpomembnejše – svežino izdelkov na naših policah. Večina sadja in zelenjave, pekovskih izdelkov in mesa je tako slovenskega porekla«.

Izstopajočo podobo oglaševalske akcije na klasičnih formatih so tokrat nadgradili še s panoji s predimenzioniranimi izdelki in z oglaševanjem na avtobusih, za zabavo na televizijskih zaslonih pa je poskrbela serija humornih televizijskih oglasov, kjer nastopajoče goveje kocke, bučke ali slanike s svojim glasom oživi Lado Bizovičar.

hofer svežina1

hofer svežina2

hofer svežina3

hofer svežina4

hofer svežina5

hofer svežina6

hofer svežina6

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, izpostavljenost na prodajnih mestih in lastnih kanalih, spletno oglaševanje, avtobusno oglaševanje in komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavniki naročnika: Andrej Hrovat, Tamara Buh, Saša Režek, Mojca Kastelec, Ana Kepic, Maša Čarni in Nadja Jurca

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Strateška direktorica: Maja Michieli

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Toni Tomašek

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Vodja projekta v agenciji: Vitan Hodnik

Izvedbena oblikovalka: Sanja Bišćan

Produkcija televizijskega oglasa: Super16

Glas v televizijskih in radijskih oglasih: Lado Bizovičar

Začetek aktivnosti: poletje 2023

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji