Od »brrr« do »mmm« v samo nekaj minutah
V agenciji Internavti so v sodelovanju z Žitom pripravili novo komunikacijsko akcijo za zamrznjene izdelke Zlato polje.
Žito
Kratek opis akcije: »Pri blagovni znamki Zlato polje smo svojo linijo izdelkov razširili z zamrznjenimi prilogami. Z njimi lahko vsak dan prihranimo čas pri pripravi jedi, ki sicer zahtevajo veliko časa, brez kompromisov pri okusu. Da bi potrošnike ozavestili o prednostih zamrznjenih izdelkov, obenem pa jim dali zlate ideje za hitre obroke, smo posneli serijo treh kratkih video oglasov, celotno komunikacijo pa podprli v tisku, na prodajnih mestih ter na spletu,« pravijo in dodajajo: »Ko si zaželite svaljke, se ni treba več ves dan 'svaljkati' po kuhinji. Z zamrznjenimi izdelki Zlato polje boste prihranili pri času, ne pa okusu.«
Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, spletno oglaševanje, oprema prodajnih mest
Predstavnici naročnika: Melita Bunić in Tanja Šoštarič
Direktorica projekta: Urša Pučko
Vodja projekta: Urška Grabeljšek
Kreativni direktor in tekstopisec: Blaž Kocjančič
Oblikovalca: Nejc Romih in Darja Petrič
Produkcijska hiša: Nora PG
Režiser in direktor fotografije: Blaž Švent
Fotograf: Miha Bratina
Stilistka hrane: Sabina Penšek
Oblikovanje in obdelava zvoka: 001