z
Opaženo

Odpotujte v Pariz na ogled olimpijskih iger z uporabo kartice Visa

Kot svetovni olimpijski partner Visa sodeluje že od leta 1986 in tako bo njihovo letošnje leto najbolj vidno zaznamovano s strani olimpijskih iger, ki bodo poleti v Parizu.

Kratek opis akcije: Visa poleg zagotavljanja plačilnih storitev s programom Team Visa podpira olimpijske in paraolimpijske športnike tako na igrišču kot izven njega. Skozi podporo in komunikacijo odpira vrata možnosti tudi vsem ostalim, ki so ali pa želijo biti del iger. Na valovih tega največjega športnega dogodka Visa podpira in sodeluje s slovenskim športnikom in novim članom ekipe Team Visa, Tonijem Vodiškom iz Kopra, ki bo na olimpijskih igrah nastopil v novi jadralni disciplini formula kajt. V tem športnem ekipnem vzdušju, ki odpira številne priložnosti, se je Visa skupaj z Novo KBM in SKB banko, obe članici skupine OTP, odločila, da omogoči priložnost osvojiti ogled spektakla v Parizu tudi uporabnikom kartice Visa obeh bank. Hkrati je to tudi prva marketinška produktna akcija, kjer Nova KBM in SKB banka stopata z roko v roki v duhu prihajajoče združitve. V ta namen je Visa skupaj z oglaševalsko agencijo Saatchi&Saatchi zasnovala in pripravila kreativne rešitve marketinške produktne akcije, zasnovane na konceptu nagradne igre. Promocijsko nagradno igro sta organizirali Nova KBM in SKB banka, vstopnice za olimpijske igre Pariz 2024 pa je zagotovila Visa. Med vsemi sodelujočimi, ki v določenem obdobju sodelujejo v nagradni igri z uporabo kartice Visa, bo žreb v vsaki banki določil nagrajenca, ki bo osvojil potovanje v Pariz na ogled olimpijskih iger Pariz 2024 za 2 osebi.

z

Elementi kampanje: zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, komuniciranje in oglaševanje na družbenih omrežjih, radijsko oglaševanje, lastni kanali Nove KBM in SKB banke.

Predstavnici naročnika Visa: Tijana Vesel in Aurora Toma

Predstavniki partnerskih bank: Jure Bračko (Nova KBM), Silvia Gabriela Birla (Nova KBM), Nataša Sernc (Nova KBM), Tisa Vrečko Ilc (Nova KBM), Lara Berlec (SKB), Tanja Habjan (SKB) in Maja Treven (SKB)

Zasnova in produkcija: Saatchi&Saatchi Ljubljana (Publicis Groupe)

Direktorica projekta: Petra Hočevar

Tekstopiska: Daša Ščuka

Umetniška direkcija in oblikovanje: Robert Lupše

Fotografija: Robert Hajduk in iStock

Izvedbena adaptacija oglasnih sporočil za Novo KBM in SKB: Matevž Ptičak (SKB)

Medijska strategija in zakup: Tilen Debeljak (Starcom – Publicis Groupe)

Začetek akcije: april 2024

z

Intervju

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

z
26. 08. 2024

Ugledni gostje gala večerje, ki se je odvila na predvečer zadnje košarkarske tekme Gorana…

Naši avtorji