Oglaševalci naj s podporo medijem pokažejo svojo družbeno odgovornost
»Družbena odgovornost oglaševalcev je tudi v tem, da v takšnem času podprejo medije in novinarstvo, ki opravlja javno funkcijo in javno korist,« pravi izredni profesor novinarstva na ljubljanski fakulteti za družbene vede, dr. Marko Milosavljević.
Tina Guček
V včerajšnjih Odmevih na 1. programu TV Slovenija je izpostavil, da trenutno obstaja precejšen konflikt med tem, da se na eni strani branost, gledanost in klikanost v medijih povečujejo, po drugi strani pa zaustavitev gospodarstva še povečuje stisko medijskih hiš. »Konflikt se bo verjetno še zaostril, seveda pa je to odvisno od ukrepov v naslednjih tednih in mesecih. Tiskani mediji so tisti, ki so najbolj prizadeti – v njihovem primeru je ogrožena tudi sama fizična distribucija in prodaja v trafikah in na drugih prodajnih mestih. A tudi spletni mediji navkljub porastu gledanosti, poslušanosti ali klikanosti opažajo precejšen upad oglaševalskih prihodkov,« je povedal Milosavljević. Pravi, da je to v luči zapiranja določenih gospodarskih panog delno razumljivo, po drugi strani pa v Sloveniji trenutno še vedno dovolj dobro delujejo določene panoge, na primer proizvodnja hrane in trgovine, ki veljajo za največje oglaševalce v slovenskih medijih in medijih na splošno.
Naj družbena odgovornost ne ostane le zapis na papirju
»Mislim, da je v tem času še posebno pomembno, da oglaševalci pokažejo tisti pojem in tisti izraz, ki ga pogosto uporabljajo na oglaševalskih festivalih, in to je družbena odgovornost. Družbena odgovornost oglaševalcev je tudi ta, da v takšnem času podprejo medije in novinarstvo, ki opravlja javno funkcijo in javno korist. Novinarska aktivnost gotovo koristi družbi in oglaševalci s svojimi oglaševalskimi proračuni gotovo lahko prispevajo k temu, da se takšen sistem lahko ohranja in da je preko njega celotna javnost bolje obveščena,« je prepričan Marko Milosavljević.