Oglaševalska akcija za program Svit
Luna \TBWA že dolgo sodeluje s Programom Svit, ki ga izvaja Nacionalni inštitut za javno zdravstvo. Z letošnjo oglaševalsko akcijo spodbujajo starejše od 50 let, naj se odzovejo vabilu na presejalne teste za zgodnje odkrivanje raka na debelem črevesju.
NIJZ
Kratek opis akcije: K zelo resni tematiki so pristopili z duhovitim nagovorom in močno vizualno metaforo. Izkoristili so dvopomenskost besede školjka in pritegnili pozornost z besedno igro, da »školjka skriva dragocenost, ki vam lahko reši življenje«. Televizijskemu oglasu pa so dodali glasbeno podlago Prisluhni školjki in tako s pomočjo vsem znane melodije še dodatno zasidrali sporočilo v misli gledalcev. Kot podpornik Programa Svit letos nastopa tudi Donat, ki ozavešča javnost o pomenu zdrave prebave za zdravje in dobro počutje celotnega telesa.
Elementi akcije: televizijski in radijski oglas, zunanje oglaševanje, tiskani oglas, spletno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih
Vodje projekta: Nace Tomc, Petra Noterzberg in Katja Hrovatin
Kreativni direktor: Janez Rakušček
Tekstopiska: Maja Burja
Umetniški vodja: Ljubo Bratina
Oblikovalca: Jan Mohorič in Miha Feguš
TV produkcija: Nuframe