svit
Opaženo

Oglaševalska akcija za program Svit

Luna \TBWA že dolgo sodeluje s Programom Svit, ki ga izvaja Nacionalni inštitut za javno zdravstvo. Z letošnjo oglaševalsko akcijo spodbujajo starejše od 50 let, naj se odzovejo vabilu na presejalne teste za zgodnje odkrivanje raka na debelem črevesju.

Kratek opis akcije: K zelo resni tematiki so pristopili z duhovitim nagovorom in močno vizualno metaforo. Izkoristili so dvopomenskost besede školjka in pritegnili pozornost z besedno igro, da »školjka skriva dragocenost, ki vam lahko reši življenje«. Televizijskemu oglasu pa so dodali glasbeno podlago Prisluhni školjki in tako s pomočjo vsem znane melodije še dodatno zasidrali sporočilo v misli gledalcev. Kot podpornik Programa Svit letos nastopa tudi Donat, ki ozavešča javnost o pomenu zdrave prebave za zdravje in dobro počutje celotnega telesa. 

Elementi akcije: televizijski in radijski oglas, zunanje oglaševanje, tiskani oglas, spletno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih

Vodje projekta: Nace Tomc, Petra Noterzberg in Katja Hrovatin

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiska: Maja Burja

Umetniški vodja: Ljubo Bratina

Oblikovalca: Jan Mohorič in Miha Feguš

TV produkcija: Nuframe

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji