Okus nečesa pravega
Blagovna znamka Bakina tajna z novim sporočilom nagovarja vse, ki iščejo nekaj več; pravi občutek izpopolnjenosti. Z novo komunikacijsko platformo je premierno prisotna tudi na slovenskem trgu.
Bakina tajna
Kratek opis akcije: »Časi ter potrebe kupcev se hitro spreminjajo in status ni več to, kar nam ta beseda oriše na prvo misel. Vsaj ne za zelo zahtevno, a vedno bolj prisotno ciljno skupino, ki svoje vrednosti ne išče več le v odsevu zunanje potrditve, temveč v lastnih dosežkih in iskrenem zadovoljstvu. Zanje so klasične statusne simbole nadomestili višji cilji, ki največkrat niso vidni navzven, zato pa ob dosegu zagotavljajo še večji občutek izpopolnjenosti. Nekaj, kar lahko spoštujejo brez dvoma. Nekaj, kar jim ob uspehu prinaša tudi notranji mir. Nekaj pravega,« ugotavljajo pri Bakini tajni.
Nova komunikacijska platforma »Okus nečesa pravega« to ciljno skupino nagovarja s tem, za kar pravijo, da Bakina tajna tudi je, in sicer hrana za dušo; kombinacija tradicije in sodobnosti, ki ji je uspelo ohraniti duh časa, ko je bila hrana popolnoma naravna in ko so ljudje imeli dovolj časa za uživanje v sadovih svojega dela. Z novim sloganom povzemajo popolnoma naravne sestavine ter tradicionalno pripravo izdelkov Bakina tajna, hkrati pa jim omogoča pripovedovanje zgodb o tistih pravih in resničnih življenjskih trenutkih, ki nam dajejo smisel.
Elementi akcije: digitalno oglaševanje
Predstavnice naročnika: Nedeljka Janković, Maja J. Knežević in Živa Deu
Vodja projekta v agenciji: Ingrid Kozole
Direktorica naročnika in režiserka: Milena Jakovljević
Tekstopisec: Kristjan Klemenčič
Umetniški direktor: Marko Klemen
Stiliranje seta: Lara Rožemberg
Oblikovalec: Tadej Abram
Video produkcija: DROM agency
Montaža: Tomaž Plantan
Fotograf: Dean Duboković
Medijska agencija: PMG