Bakina tajna
Opaženo

Okus nečesa pravega

Blagovna znamka Bakina tajna z novim sporočilom nagovarja vse, ki iščejo nekaj več; pravi občutek izpopolnjenosti. Z novo komunikacijsko platformo je premierno prisotna tudi na slovenskem trgu.

Kratek opis akcije: »Časi ter potrebe kupcev se hitro spreminjajo in status ni več to, kar nam ta beseda oriše na prvo misel. Vsaj ne za zelo zahtevno, a vedno bolj prisotno ciljno skupino, ki svoje vrednosti ne išče več le v odsevu zunanje potrditve, temveč v lastnih dosežkih in iskrenem zadovoljstvu. Zanje so klasične statusne simbole nadomestili višji cilji, ki največkrat niso vidni navzven, zato pa ob dosegu zagotavljajo še večji občutek izpopolnjenosti. Nekaj, kar lahko spoštujejo brez dvoma. Nekaj, kar jim ob uspehu prinaša tudi notranji mir. Nekaj pravega,« ugotavljajo pri Bakini tajni.

Nova komunikacijska platforma »Okus nečesa pravega« to ciljno skupino nagovarja s tem, za kar pravijo, da Bakina tajna tudi je, in sicer hrana za dušo; kombinacija tradicije in sodobnosti, ki ji je uspelo ohraniti duh časa, ko je bila hrana popolnoma naravna in ko so ljudje imeli dovolj časa za uživanje v sadovih svojega dela. Z novim sloganom povzemajo popolnoma naravne sestavine ter tradicionalno pripravo izdelkov Bakina tajna, hkrati pa jim omogoča pripovedovanje zgodb o tistih pravih in resničnih življenjskih trenutkih, ki nam dajejo smisel.

Elementi akcije: digitalno oglaševanje

Predstavnice naročnika: Nedeljka Janković, Maja J. Knežević in Živa Deu

Vodja projekta v agenciji: Ingrid Kozole

Direktorica naročnika in režiserka: Milena Jakovljević

Tekstopisec: Kristjan Klemenčič

Umetniški direktor: Marko Klemen

Stiliranje seta: Lara Rožemberg

Oblikovalec: Tadej Abram

Video produkcija: DROM agency

Montaža: Tomaž Plantan

Fotograf: Dean Duboković

Medijska agencija: PMG

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji