Okus po domu se začne pri nekom doma.
V agenciji Internavti so v sodelovanju z Ljubljanskimi mlekarnami zasnovali novo komunikacijsko platformo za Alpsko mleko.
Ljubljanske mlekarne
Kratek opis akcije: Zgodba Alpskega mleka je zgodba več kot 2000 kmetij, s katerimi sodelujejo Ljubljanske mlekarne; kmetij, kjer že generacije pridelujejo kakovostno slovensko mleko in kjer vsaka krava nosi svoje ime. V sklopu celostne komunikacijske akcije se predstavljajo družine s kmetij Spodnji Strmčnik, Pr' Kendu in Krnčan, dobavitelji mleka Ljubljanskim mlekarnam. To so manjše kmetije, ki zagotavljajo kratko pot mleka od pašnika do kozarca in ustvarjajo pravi okus po domu. Med raznolike elemente akcije, ki so bili uporabljeni za predstavitev kmetij, sodi tudi priložnostno osvežena embalaža Alpskega mleka, ki poudarja poreklo Alpskega mleka in s QR-kodo potrošnike vodi na spletno mesto, kjer spoznajo zgodbo ene od predstavljenih kmetij.
Elementi akcije: televizijsko, zunanje in spletno oglaševanje, tisk, elementi na prodajnih mestih, družbena omrežja, embalaža s QR-kodo, priložnostna mobilna spletna stran, odnosi z mediji
Predstavnici naročnika: Alja Učakar in Tina Kumelj
Strategija in vodenje projekta v agenciji: Urša Pučko in Neža Šimenc
Kreativni direktor: Blaž Kocjančič
Tekstopisec: Tit Lončar
Oblikovalca: Daša Hrvacki in Toni Buršić
Spletna strateginja: Eva Križaj
Priprava intervjujev in odnosi z mediji: Tamara Pevec Barborič in Maja Kalan Pongrac
Produkcijska hiša: Nora PG
Režiser: Nejc Pohar
Produkcija spletnih videov: Produkcija Studio
Oblikovanje in izvedba pristajalnih spletnih mest: CNJ (Mak Kordić in Petra Ferlič)
Fotograf: Peter Giodani
Glasba: Tomaž Marič