izbor mleko
Opaženo

Okus po domu se začne pri nekom doma.

V agenciji Internavti so v sodelovanju z Ljubljanskimi mlekarnami zasnovali novo komunikacijsko platformo za Alpsko mleko.

Kratek opis akcije: Zgodba Alpskega mleka je zgodba več kot 2000 kmetij, s katerimi sodelujejo Ljubljanske mlekarne; kmetij, kjer že generacije pridelujejo kakovostno slovensko mleko in kjer vsaka krava nosi svoje ime. V sklopu celostne komunikacijske akcije se predstavljajo družine s kmetij Spodnji Strmčnik, Pr' Kendu in Krnčan, dobavitelji mleka Ljubljanskim mlekarnam. To so manjše kmetije, ki zagotavljajo kratko pot mleka od pašnika do kozarca in ustvarjajo pravi okus po domu. Med raznolike elemente akcije, ki so bili uporabljeni za predstavitev kmetij, sodi tudi priložnostno osvežena embalaža Alpskega mleka, ki poudarja poreklo Alpskega mleka in s QR-kodo potrošnike vodi na spletno mesto, kjer spoznajo zgodbo ene od predstavljenih kmetij.

mleko1

mleko2

mleko3

Elementi akcije: televizijsko, zunanje in spletno oglaševanje, tisk, elementi na prodajnih mestih, družbena omrežja, embalaža s QR-kodo, priložnostna mobilna spletna stran, odnosi z mediji

Predstavnici naročnika: Alja Učakar in Tina Kumelj

Strategija in vodenje projekta v agenciji: Urša Pučko in Neža Šimenc

Kreativni direktor: Blaž Kocjančič

Tekstopisec: Tit Lončar

Oblikovalca: Daša Hrvacki in Toni Buršić

Spletna strateginja: Eva Križaj

Priprava intervjujev in odnosi z mediji: Tamara Pevec Barborič in Maja Kalan Pongrac

Produkcijska hiša: Nora PG

Režiser: Nejc Pohar

Produkcija spletnih videov: Produkcija Studio

Oblikovanje in izvedba pristajalnih spletnih mest: CNJ (Mak Kordić in Petra Ferlič)

Fotograf: Peter Giodani

Glasba: Tomaž Marič

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji