Okusi Frupi svet nostalgije
Frupi je po uspešni prenovi blagovne znamke in pomladni oglaševalski akciji bližje mladim. Za to so poskrbeli v AV studiu, na spletnem mestu frupisvet.si, pa se lahko prepričate, da je kul biti »oldskul«.
Vital Mestinje
Kratek opis akcije: »Kako znamki s skoraj 60-letno zgodovino dati nov zagon? S pomočjo pomladne »rebranding« oglaševalske akcije, ki obuja nostalgijo pri starejši ciljni skupini in približa blagovno znamko Frupi mladim,« pravijo v AV studiu.
Prva faza akcije preko digitalnih medijev in zunanjega oglaševanja z oglasnimi veleplakati ter interaktivnimi plakati v svetlobnih vitrinah, predstavlja Frupi svet s svežimi obrazi in sporočili z nostalgičnim pridihom ter osveženim pozicijskih sloganom: »Frupi svet. Zmešaj ga.« Komunikacijski materiali vabijo k obisku novega spletnega mesta frupisvet.si, kjer lahko obiskovalci odkrivajo nostalgične trenutke, sadno-zeliščne Frupi okuse in slastne recepte.
Nostalgijo po starih časih, ko je bilo Frupi sirup mogoče naročiti celo v slovenskih gostilnah, je obudil tudi Frupi kozarček za doziranje – »Frupi merca« – ki so jo udeleženci Frupi degustacij in kupci Frupi sirupov v trgovinah Interspar prejeli v dar v juniju.
Predstavnice naročnika: Mira Močnik, Tina Senica in Janja Smrečnik
Direktorica projektov: Dunja Bibianko Marovt
Vodja projekta v agenciji: Emina Mešić
Kreativni direktor: Jure Tovrljan
Direktorica strateškega komuniciranja: Mateja Kurež
Digitalni strateg: Nace Dolenc
Tekstopiska: Mateja Kurež
Oblikovalec: Urh Kočevar
Foto: Nik Jarh