frupi
Opaženo

Okusi Frupi svet nostalgije

Frupi je po uspešni prenovi blagovne znamke in pomladni oglaševalski akciji bližje mladim. Za to so poskrbeli v AV studiu, na spletnem mestu frupisvet.si, pa se lahko prepričate, da je kul biti »oldskul«.

Kratek opis akcije: »Kako znamki s skoraj 60-letno zgodovino dati nov zagon? S pomočjo pomladne »rebranding« oglaševalske akcije, ki obuja nostalgijo pri starejši ciljni skupini in približa blagovno znamko Frupi mladim,« pravijo v AV studiu.

Prva faza akcije preko digitalnih medijev in zunanjega oglaševanja z oglasnimi veleplakati ter interaktivnimi plakati v svetlobnih vitrinah, predstavlja Frupi svet s svežimi obrazi in sporočili z nostalgičnim pridihom ter osveženim pozicijskih sloganom: »Frupi svet. Zmešaj ga.« Komunikacijski materiali vabijo k obisku novega spletnega mesta frupisvet.si, kjer lahko obiskovalci odkrivajo nostalgične trenutke, sadno-zeliščne Frupi okuse in slastne recepte. 

Nostalgijo po starih časih, ko je bilo Frupi sirup mogoče naročiti celo v slovenskih gostilnah, je obudil tudi Frupi kozarček za doziranje – »Frupi merca« – ki so jo udeleženci Frupi degustacij in kupci Frupi sirupov v trgovinah Interspar prejeli v dar v juniju.

frupi1

frupi2

frupi3

Predstavnice naročnika: Mira Močnik, Tina Senica in Janja Smrečnik

Direktorica projektov: Dunja Bibianko Marovt

Vodja projekta v agenciji: Emina Mešić

Kreativni direktor: Jure Tovrljan

Direktorica strateškega komuniciranja: Mateja Kurež

Digitalni strateg: Nace Dolenc

Tekstopiska: Mateja Kurež

Oblikovalec: Urh Kočevar

Foto: Nik Jarh

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji