nlb cavazza
Opaženo

#OkvirPomoči

Agencija Internavti je skupaj z NLB zasnovala projekt #OkvirPomoči, ki ponuja pomoč lokalnim mikro in malim podjetjem.

Kratek opis akcije: Kar devet od desetih podjetij v Sloveniji se uvršča med mikro in mala podjetja. Ta zaposlujejo skoraj polovico vseh delovno aktivnih Slovencev in tako predstavljajo hrbtenico slovenskega gospodarstva. Prav mikro in mala podjetja pa so tista, ki bodo najbolj občutila posledice gospodarskega ohlajanja zaradi epidemije koronavirusa. Zato so v NLB skupaj s partnerji projekta POP TV, Europlakatom in Mastercardom ter podpornikom projekta Časnikom Finance sestavili #OkvirPomoči, s katerim bodo lokalnim malim podjetnicam in podjetnikom, kmetovalkam in kmetovalcem ter mikro in malim podjetjem priskočili na pomoč pri reševanju posledic koronakrize. Prisluhnili bodo njihovim zgodbam in izbranim lokalnim podjetnikom podarili oglasni prostor ter tako omogočili, da bo njihov glas in delo opazil čim širši krog potencialnih kupcev. Na ta način bodo vsaj malo pripomogli k vnovičnemu zagonu slovenskega malega gospodarstva. Projekt #OkvirPomoči  je  prva od  načrtovanih aktivnosti NLB na področju okoljske in družbene trajnosti, ki so ga v banki razširili tudi na preostale trge, kjer deluje NLB Skupina.

Elementi akcije: televizijsko, zunanje in spletno oglaševanje, tisk, družbena omrežja, pristajalna stran, promocijski članki, novičniki

Predstavnici naročnika: Simona Mladenović in Darja Lekše

Strateginji in vodji projekta v agenciji: Nives Markelj in Urša Pučko

Kreativni direktor: Blaž Kocjančič

Tekstopisca: Tit Lončar in Blaž Kocjančič

Oblikovalca: Daša Hrvacki in Jože Martinčič

Produkcijska hiša: Squareme

Režiser: Luka Štigl

Ilustrator: Dejan Kralj

Animator: Jure Lavrin

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: od 15. maja do 31. avgusta 2020

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji