#OkvirPomoči
Agencija Internavti je skupaj z NLB zasnovala projekt #OkvirPomoči, ki ponuja pomoč lokalnim mikro in malim podjetjem.
NLB
Kratek opis akcije: Kar devet od desetih podjetij v Sloveniji se uvršča med mikro in mala podjetja. Ta zaposlujejo skoraj polovico vseh delovno aktivnih Slovencev in tako predstavljajo hrbtenico slovenskega gospodarstva. Prav mikro in mala podjetja pa so tista, ki bodo najbolj občutila posledice gospodarskega ohlajanja zaradi epidemije koronavirusa. Zato so v NLB skupaj s partnerji projekta POP TV, Europlakatom in Mastercardom ter podpornikom projekta Časnikom Finance sestavili #OkvirPomoči, s katerim bodo lokalnim malim podjetnicam in podjetnikom, kmetovalkam in kmetovalcem ter mikro in malim podjetjem priskočili na pomoč pri reševanju posledic koronakrize. Prisluhnili bodo njihovim zgodbam in izbranim lokalnim podjetnikom podarili oglasni prostor ter tako omogočili, da bo njihov glas in delo opazil čim širši krog potencialnih kupcev. Na ta način bodo vsaj malo pripomogli k vnovičnemu zagonu slovenskega malega gospodarstva. Projekt #OkvirPomoči je prva od načrtovanih aktivnosti NLB na področju okoljske in družbene trajnosti, ki so ga v banki razširili tudi na preostale trge, kjer deluje NLB Skupina.
Elementi akcije: televizijsko, zunanje in spletno oglaševanje, tisk, družbena omrežja, pristajalna stran, promocijski članki, novičniki
Predstavnici naročnika: Simona Mladenović in Darja Lekše
Strateginji in vodji projekta v agenciji: Nives Markelj in Urša Pučko
Kreativni direktor: Blaž Kocjančič
Tekstopisca: Tit Lončar in Blaž Kocjančič
Oblikovalca: Daša Hrvacki in Jože Martinčič
Produkcijska hiša: Squareme
Režiser: Luka Štigl
Ilustrator: Dejan Kralj
Animator: Jure Lavrin
Medijska agencija: Media Publikum
Trajanje akcije: od 15. maja do 31. avgusta 2020