#OkvirPomoči
V sodelovanju med agencijo Internavti in NLB Skupino je zaživela že tretja sezona projekta #OkvirPomoči.
NLB
Kratek opis akcije: Tokratna izdaja projekta daje priložnost idejam izven okvirjev. Tako je cilj projekta poiskati in podpreti unikatne ter inovativne ideje, ki najbolje rešujejo izzive trajnosti v regiji Jugovzhodne Evrope.
»V regiji, kjer smo doma, smo med prvimi pogledali v zvezde, načrtovali prodor v vesolje in postavili temelje sodobne električne energije. Tu so doma izjemni posamezniki, ki so s svojim delovanjem spreminjali svet na bolje. Letošnji #OkvirPomoči je namenjen njihovim potomcem in njihovim sanjam o boljši prihodnosti. Navdahnjeni z velikani preteklosti iščemo velikane prihodnosti te regije. Letošnji #OkvirPomoči je priložnost za vse, ki ustvarjate lepšo prihodnost,« pravijo snovalci akcije. Njihov cilj je poiskati unikatne in inovativne ideje, ki najbolje rešujejo trajnostne izzive v regiji.
Elementi akcije: razpis za podjetnike in podjetja, televizijsko, zunanje in spletno oglaševanje, oglaševanje v tisku, družbena omrežja, promocijski članki, novičniki, sporočila za javnost
Predstavnice naročnika: Simona Mladenović, Andreja Ignijić Peklaj, Maja Jaklič in Ana Herman
Strateginja in direktorica naročnika: Urša Pučko
Vodja projekta v agenciji: Neža Šimenc
Kreativni direktor in tekstopisec: Blaž Kocjančič
Umetniška direktorica: Maruša Koželj
Oblikovalec: Nejc Romih
Digitalna strateginja in urednica družbenih omrežij: Maša Erčulj
Produkcijska hiša: NuFrame (Žiga Pokorn in Eva Filipič)
Režiser: Žiga Pokorn
Medijska agencija: Media Publikum (Nataša Češnovar in Nika Oražem)
Agencija za odnose z javnostmi: Sidera (Urška Ambrož Kajfež in Eva Novak)
Regijska koordinacija: Saatchi&Saatchi Ljubljana (Špela Petač)
Trajanje akcije: od 22. septembra 2022