okvir
Opaženo

#OkvirPomoči

V sodelovanju med agencijo Internavti in NLB Skupino je zaživela že tretja sezona projekta #OkvirPomoči.

Kratek opis akcije: Tokratna izdaja projekta daje priložnost idejam izven okvirjev. Tako je cilj projekta poiskati in podpreti unikatne ter inovativne ideje, ki najbolje rešujejo izzive trajnosti v regiji Jugovzhodne Evrope.

»V regiji, kjer smo doma, smo med prvimi pogledali v zvezde, načrtovali prodor v vesolje in postavili temelje sodobne električne energije. Tu so doma izjemni posamezniki, ki so s svojim delovanjem spreminjali svet na bolje. Letošnji #OkvirPomoči je namenjen njihovim potomcem in njihovim sanjam o boljši prihodnosti. Navdahnjeni z velikani preteklosti iščemo velikane prihodnosti te regije. Letošnji #OkvirPomoči je priložnost za vse, ki ustvarjate lepšo prihodnost,« pravijo snovalci akcije. Njihov cilj je poiskati unikatne in inovativne ideje, ki najbolje rešujejo trajnostne izzive v regiji.

Elementi akcije: razpis za podjetnike in podjetja, televizijsko, zunanje in spletno oglaševanje, oglaševanje v tisku, družbena omrežja, promocijski članki, novičniki, sporočila za javnost

Predstavnice naročnika: Simona Mladenović, Andreja Ignijić Peklaj, Maja Jaklič in Ana Herman

Strateginja in direktorica naročnika: Urša Pučko

Vodja projekta v agenciji:  Neža Šimenc

Kreativni direktor in tekstopisec: Blaž Kocjančič

Umetniška direktorica: Maruša Koželj

Oblikovalec: Nejc Romih

Digitalna strateginja in urednica družbenih omrežij: Maša Erčulj

Produkcijska hiša: NuFrame (Žiga Pokorn in Eva Filipič)

Režiser: Žiga Pokorn

Medijska agencija: Media Publikum (Nataša Češnovar in Nika Oražem)

Agencija za odnose z javnostmi: Sidera (Urška Ambrož Kajfež in Eva Novak)

Regijska koordinacija: Saatchi&Saatchi Ljubljana (Špela Petač)

Trajanje akcije: od 22. septembra 2022

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji