OMV Viva Café: Trenutki
V agenciji Mayer McCann so za kotičke Viva Café na bencinskih servisih OMV pripravili oglaševalsko akcijo, s katero sporočajo, da postanki v njih pomenijo »trenutek, ki poživi vsakdan«.
OMV
Kratek opis akcije: Celostna oglaševalska akcija predstavljaViva Café kot idealno mesto postanka za vse, ki čez dan potrebujejo nov odmerek energije, ne želijo pa se odreči dobremu okusu, kakovosti in svežini. To je tudi »trenutek, ki poživi vsakdan«, kar sporoča krovni slogan akcije. Posamezne stebre ponudbe siver poudarjajo s prilagojenim področnim sloganom, kot sta »Kava, ki poživi vsakdan.« in »Sendvič, ki poživi vsakdan.« Pri tem poživljajoče trenutk približajo s čustveno obarvanimi posnetki obiskovalcev.
Elementi akcije: zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, mobilno oglaševanje, oglaševanje na bencinskih servisih OMV, sožitno oglaševanje
Predstavnica naročnika: Valentina Danev
Vodja projekta v agenciji: Urška Grabeljšek
Kreativni direktor: Matjaž Požun
Tekstopisec: Michal Lamprecht
Umetniška direktorica: Damjana Sušnik
Grafični oblikovalec: Aleš Salokar
Produkcija: Net-projekt