Opazili sMMo: Europlakat za Luninih trideset let
V četrtek, 4. junija 2020 agencija Luna \TBWA praznuje 30 let delovanja. Ob tej priložnosti so jim »sosedje« s Koprske ulice v Ljubljani – podjetje Europlakat – pripravili prijetno presenečenje.
Vse najboljše so jim zaželeli kar s plakatom, na katerega so zapisali misel: Najboljši obstanejo.
Tomaž Žontar, vodja razvoja storitev in inovacij v Europlakatu, je pri pripravi plakata za pomoč prosil dva »izkušena mačka« slovenske oglaševalske scene, Andreja Troho, umetniškega direktorja in partnerja v agenciji Klicaj, in Gsusa Ajaxa, kreativnega in umetniškega direktorja iz oblikovalskega studia Ajax Studio. »Plakate smo namestili v neposredno bližino na Cesti v Mestni log, da jih bodo 'lunatiki' lahko videvali, ko se vrnejo v pisarne,« je za MM povedal Žontar.
Kako pa takšno rojstnodnevno presenečenje komentirajo v Luni? »Trideset let je dolga doba, še posebej v komunikacijski in oglaševalski dejavnosti. In plakat, s katerim so nas presenetili in razveselili kolegi, zna to dejstvo presneto dobro izraziti. Zato: iskrena hvala vsem ustvarjalcem, zares ste nam polepšali ne le dan, ampak kar vse leto praznovanja. Presenečenje uspelo, plakat odličen!« pravijo in v šali dodajajo: »Ste mogoče 'štartali' na nagrado Outstanding?«