Opazili smo: 12 let Nichinih srčnih tiskanih sporočil
Lidia Pavlin in Marjeta Kirn Kljajič iz agencije Nicha sta leta 2008 svojim naročnikom, partnerjem in prijateljem poslali prvo novoletno čestitko. Ker sta doživeli tako lep odziv, je to postala njuna vsakoletna navada.
»Leta 2008 se nam je porodilo prvo srčno sporočilo 'Be in love, not in recession', torej 'Bodite zaljubljeni, ne v recesiji.' Z njim smo zadeli »žebljico na glavico« in prejeli sva veliko povratnih klicev naših naročnikov, partnerjev in prijateljev, ki so se z navdušenjem odzvali na čestitko. Izrezovali so srček in ga lepili po pisarnah ali doma. Vsako leto se je nato porodila nova srčna ideja, naslednjih nekaj let pa je bil srček perforiran, da si ga lahko preprosto iztrgal iz čestitke,« pravi Marjeta Kirn Kljajič.
Najzvestejši oboževalci Nichinih čestitk imajo tako že enajst srčkov, dvanajstega pa po pošti dobijo kmalu. Kljub vse večji poplavi digitalnih čestitk ostajajo namreč njihova srčna sporočila še vedno v tiskani obliki, ker imajo tiskane voščilnice poseben čar, pristnost in osebno noto. »Tiskano čestitko lahko otipaš, postaviš na pisalno mizo v pisarni ali na polico v dnevni sobi in vsakič znova prebereš lepo željo. Tiskani mediji so za nas večni, verjetno smo tudi zadnji romantiki na tem svetu,« je za MM povedala Marjeta Kirn Kljajič, ki pravi, da v letu 2021 vsem želi, da glasujemo za ljubezen.