TAF
Opaženo

Opazili smo: 3D-virtualna trgovina TAF

V času, ko nismo mogli v trgovine, smo začeli (še bolj) nakupovati v spletnih prodajalnah, blagovna znamka The Athlete`s Foot pa je šla še korak dlje – predstavila je 3D-virtualno trgovino.

Kot pravijo, lahko v njej obiskovalci oz. kupci doživijo izkušnjo obiska prodajalne kar z domačega fotelja. 360-stopinjski virtualni sprehod po trgovini jim omogoča, da raziščejo vsako podrobnost in pregledajo vsak izdelek – kot da bi bili v dejanski trgovini. V meniju lahko izberejo poljubni del trgovine ali nadstropje, ki ga želijo videti, nato pa se »premikajo« po prostoru, si ogledajo izdelke, po virtualnem sprehodu pa tudi opravijo nakup.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji