a1vajb
Opaženo

Opazili smo: A1 z novo mobilno igro izziva mlade, da »fejlajo« neomejeno

Podjetje A1 Slovenija je v sodelovanju z digitalno marketinško agencijo Engagency zasnovalo mobilno igro A1 Vajb, ki je namenjena aktivaciji ciljne skupine med 12. in 31. letom starosti ter promociji mobilnega paketa A1 Vajb za mlade.

Cilj igre je porabiti čim več enot, kar jasno poudarja glavno prednost paketa A1 Vajb – neomejene enote. Skladno s krovnim sporočilom »Fejlaj neomejeno. Da enkrat ne boš več.« pa igra mlade spodbuja, da poskusijo še enkrat, presežejo samega sebe in poskušajo izboljšati svoj rezultat. »Pri A1 radi poskrbimo, da se naši uporabniki zabavajo. Do zdaj smo jim to omogočali predvsem z neomejenimi količinami prenosa podatkov in glasbe, kot odgovor na globalno rast igričarstva pa smo skupaj z Engagency poskrbeli še za preprosto mobilno igro. S tem želimo doseči večjo interakcijo uporabnikov z A1 Vajb, jih spodbujati, da 'fejlajo' neomejeno in jih ob tem še nagraditi z lepimi nagradami,« je ob predstavitvi igre povedala Nika Frece iz marketinške ekipe A1.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji