Opazili smo: A1 z novo mobilno igro izziva mlade, da »fejlajo« neomejeno
Podjetje A1 Slovenija je v sodelovanju z digitalno marketinško agencijo Engagency zasnovalo mobilno igro A1 Vajb, ki je namenjena aktivaciji ciljne skupine med 12. in 31. letom starosti ter promociji mobilnega paketa A1 Vajb za mlade.
Cilj igre je porabiti čim več enot, kar jasno poudarja glavno prednost paketa A1 Vajb – neomejene enote. Skladno s krovnim sporočilom »Fejlaj neomejeno. Da enkrat ne boš več.« pa igra mlade spodbuja, da poskusijo še enkrat, presežejo samega sebe in poskušajo izboljšati svoj rezultat. »Pri A1 radi poskrbimo, da se naši uporabniki zabavajo. Do zdaj smo jim to omogočali predvsem z neomejenimi količinami prenosa podatkov in glasbe, kot odgovor na globalno rast igričarstva pa smo skupaj z Engagency poskrbeli še za preprosto mobilno igro. S tem želimo doseči večjo interakcijo uporabnikov z A1 Vajb, jih spodbujati, da 'fejlajo' neomejeno in jih ob tem še nagraditi z lepimi nagradami,« je ob predstavitvi igre povedala Nika Frece iz marketinške ekipe A1.