a1vajb
Opaženo

Opazili smo: A1 z novo mobilno igro izziva mlade, da »fejlajo« neomejeno

Podjetje A1 Slovenija je v sodelovanju z digitalno marketinško agencijo Engagency zasnovalo mobilno igro A1 Vajb, ki je namenjena aktivaciji ciljne skupine med 12. in 31. letom starosti ter promociji mobilnega paketa A1 Vajb za mlade.

Cilj igre je porabiti čim več enot, kar jasno poudarja glavno prednost paketa A1 Vajb – neomejene enote. Skladno s krovnim sporočilom »Fejlaj neomejeno. Da enkrat ne boš več.« pa igra mlade spodbuja, da poskusijo še enkrat, presežejo samega sebe in poskušajo izboljšati svoj rezultat. »Pri A1 radi poskrbimo, da se naši uporabniki zabavajo. Do zdaj smo jim to omogočali predvsem z neomejenimi količinami prenosa podatkov in glasbe, kot odgovor na globalno rast igričarstva pa smo skupaj z Engagency poskrbeli še za preprosto mobilno igro. S tem želimo doseči večjo interakcijo uporabnikov z A1 Vajb, jih spodbujati, da 'fejlajo' neomejeno in jih ob tem še nagraditi z lepimi nagradami,« je ob predstavitvi igre povedala Nika Frece iz marketinške ekipe A1.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji