sparkasse
Opaženo

Opazili smo: Banka Sparkasse ima novo fasado

V banki Sparkasse so se odločili, da bodo negativno energijo vandalizma s pomočjo profesionalne poslikave preusmerili v pozitivni duh sporočila svoje komunikacijske platforme #VerjemiVase.

Pri Sparkasse se v svoji komunikacijski platformi #VerjemiVase naslanjajo na slogan: »Slovenija potrebuje ljudi, ki verjamejo vase, in banko, ki verjame vanje«. Pravijo, da je #VerjemiVase hkrati obljuba in odgovornost. »Fizični zakoni pravijo, da se energije ne da izničiti, lahko pa jo preusmeriš ali preoblikuješ iz ene oblike v drugo. Negativno energijo vandalizma smo s pomočjo profesionalne poslikave preusmerili v pozitivni duh sporočila #VerjemiVase. Soočili smo se z vprašanjem, kaj storiti, ko se ulični aktivisti želijo na vsak način izraziti z grafiti na zidovih naše stavbe. Čiščenje fasade je kar drago, grafitar pa se praviloma po čiščenju vrne s še z večjim 'posegom'. Tako smo začeli sodelovati z enim od bolj znanih grafitarjev v Ljubljani z vzdevkom Azram in nastala je najlepša poslikava fasade v Šiški,« pravijo v Sparkasse, kjer dodajajo, da so v stalnem iskanju drznejših idej, ki bi podpirale njihovo komunikacijo, našli odličnega sogovornika.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji