notus
Opaženo

Opazili smo: Beljakovinske ploščice za mimoidoče

Vsi, ki so se te dni sprehajali po Viču in BTC-ju, so lahko poskusili nove beljakovinske ploščice z okusom lešnika in maline slovenske blagovne znamke Notus Feel-Good Foods, kjer so jih za degustacijo ponudili kar na velikih oglasnih plakatih.

Kot pravijo, so se za takšen način oglaševanja na oglasnih plakatih podjetja Europlakat odločili, ker so želeli nekaj drugačnega, še nevidenega. »Ker gre za novi beljakovinski ploščici na slovenskem trgu, smo želeli, da jih mimoidoči poskusijo na nekoliko drugačen način od klasičnih degustacij, da si zapomnijo izkušnjo. Odzivi so bili zelo dobri,« pravi Jasna Rijavec iz podjetja BlenderGroup, pod okriljem katerega tržijo omenjene beljakovinske ploščice.

notus

Gre za način oglaševanja, ki vedno deluje, kot so pred tem že ugotavljala druga podjetja. 

frutabela

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji