notus
Opaženo

Opazili smo: Beljakovinske ploščice za mimoidoče

Vsi, ki so se te dni sprehajali po Viču in BTC-ju, so lahko poskusili nove beljakovinske ploščice z okusom lešnika in maline slovenske blagovne znamke Notus Feel-Good Foods, kjer so jih za degustacijo ponudili kar na velikih oglasnih plakatih.

Kot pravijo, so se za takšen način oglaševanja na oglasnih plakatih podjetja Europlakat odločili, ker so želeli nekaj drugačnega, še nevidenega. »Ker gre za novi beljakovinski ploščici na slovenskem trgu, smo želeli, da jih mimoidoči poskusijo na nekoliko drugačen način od klasičnih degustacij, da si zapomnijo izkušnjo. Odzivi so bili zelo dobri,« pravi Jasna Rijavec iz podjetja BlenderGroup, pod okriljem katerega tržijo omenjene beljakovinske ploščice.

notus

Gre za način oglaševanja, ki vedno deluje, kot so pred tem že ugotavljala druga podjetja. 

frutabela

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji