notus
Opaženo

Opazili smo: Beljakovinske ploščice za mimoidoče

Vsi, ki so se te dni sprehajali po Viču in BTC-ju, so lahko poskusili nove beljakovinske ploščice z okusom lešnika in maline slovenske blagovne znamke Notus Feel-Good Foods, kjer so jih za degustacijo ponudili kar na velikih oglasnih plakatih.

Kot pravijo, so se za takšen način oglaševanja na oglasnih plakatih podjetja Europlakat odločili, ker so želeli nekaj drugačnega, še nevidenega. »Ker gre za novi beljakovinski ploščici na slovenskem trgu, smo želeli, da jih mimoidoči poskusijo na nekoliko drugačen način od klasičnih degustacij, da si zapomnijo izkušnjo. Odzivi so bili zelo dobri,« pravi Jasna Rijavec iz podjetja BlenderGroup, pod okriljem katerega tržijo omenjene beljakovinske ploščice.

notus

Gre za način oglaševanja, ki vedno deluje, kot so pred tem že ugotavljala druga podjetja. 

frutabela

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

answear
17. 08. 2022

Modna spletna trgovina Answear je od junija na voljo tudi v Sloveniji.

Zavedamo se, da dandanes biti le spletna modna platforma, ki ponuja nakup modnih artiklov, ni dovolj. Želimo biti več kot to. Prav tako se ne imamo…

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

Naši avtorji