Opazili smo: Bjana ob 30. obletnici s posebno penino
Miran Sirk, začetnik zgodbe Bjana, je ob njeni 30-letnici na spletnem dogodku predstavil prav posebno penino Bjana Giant, s katero je napolnil tisoč steklenic magnum.
Tina Guček
Marijan Močivnik
Gre za enkratno penino, ki je ne bodo ponovili, za njeno zunanjo podobo pa je znova poskrbel Žare Kerin, kreativni direktor v agenciji Futura DDB. Pri oblikovanju embalaže in etikete se je odločil, da bo penina odeta v metalizirane odtenke, ki odražajo njeno eleganco. »Logotip na etiketi odraža štiri stebre blagovne znamke Bjana, uporabil pa sem tudi štiri barve. Zlato, ki odraža modrost in moč, zeleno kot harmonijo in ravnotežje, srebrno kot skladnost in čutnost ter belo kot urejenost, popolnost in čistost. Obenem smo zasnovali tudi tulec, ki ščiti steklenico, ta pa je v njem zavita še v zelen pergamentni papir, ki izdelek hkrati ščiti pred svetlobo in ga povzdiguje na višjo raven, kar mu tudi pritiče glede na njegovo kakovost,« je svoje delo opisal Kerin.
Miran Sirk je ob predstavitvi nove penine povedal, da njihov »velikan« pooseblja vse dosedanje korake in uspehe blagovne znamke in da je prepričan, da bodo uspešno poslovali tudi v prihodnje. »Velik preskok v kakovosti nam bo nedvomno omogočila tudi nova klet, ki jo bomo predvidoma odprli spomladi,« je še razkril del načrtov za prihodnost.