dirka
Opaženo

Opazili smo: Dirka vseh dirk

Rezultati spletne raziskave, v kateri je Goodyear preučeval odnos do vozil in vožnje v prihodnosti, so pokazali, da Slovenci med vožnjo najbolj pogrešajo informacije, ki bi v realnem času izboljšale varnost in preprečile morebitne prometne nesreče.

Sodelujoči so na vprašanja o mobilnosti v prihodnosti odgovarjali med interaktivno futuristično zgodbo Dirka vseh dirk, postavljeno v 23. stoletje, ko so zahvaljujoč napredni umetni inteligenci tovrstni nasveti voznikom že na voljo. Zgodbo je posebej za to priložnost napisal Miha Mazzini.

dirka

Dirka iz prihodnosti

Spletno raziskavo so izvedli z uporabo aplikacije Facebook Messenger, v kateri je klepetalni robot Goody sodelujoče vodil skozi interaktivno zgodbo Dirka vseh dirk. Sodelujoči so v vlogi dirkača vstopili v 23. stoletje, se pomerili na največji avtomobilski dirki vseh časov, medtem pa odgovarjali na vprašanja o mobilnosti v prihodnosti. Ta so raziskovala odnos Slovencev do vozil in vožnje v prihodnosti, hkrati pa razkrivala aktualne nakupne navade ter želje voznikov glede razvoja tehnologij oziroma prejemanja informacij, ki bi pozitivno vplivale na vozno izkušnjo.

Ključna je varnost v prometu

Kot najbolj koristne in pomembne nasvete je 43 odstotkov Slovencev prepoznalo informacije, ki bi v realnem času izboljšale varnost v prometu in preprečile morebitne prometne nesreče, na drugo mesto pa so s 34 odstotki postavili informacije o kontroli tlaka in najbližjih mestih, kjer lahko pnevmatike napolnimo. Za manj pomembne nasvete so sodelujoči izbrali informacije o prometnih zastojih in alternativnih poteh ter informacije o najbližjih parkiriščih, ki so dosegle le en odstotek.

Večina Slovencev za električna vozila in svoje lastno vozilo

Raziskava je obenem pokazala, da kar 78 odstotkov Slovencev meni, da se bodo osebna vozila v naši prihodnosti premikala po zraku. Slovenci smo tudi precej naklonjeni električnim vozilom, saj bi jih izbrala kar dobra polovica vseh vprašanih. Izrazito manj navdušeni pa smo nad deljenimi prevozi, saj bi se zanje odločilo le 13 odstotkov vprašanih, medtem ko bi se večina raje odločila za lastno vozilo.

Naklonjeni nakupu pnevmatik na spletu

Priljubljenost spletnega nakupovanja v zadnjih letih narašča, kar potrjuje tudi raziskava. 40 odstotkov sodelujočih je odgovorilo, da bi pnevmatike raje naročali na spletu, še posebej, če bi prodajalec na domu naročnika opravil tudi menjavo pnevmatik. Nakup pnevmatik in menjava pri pooblaščenem servisu tako sicer še vedno prednjači, a se razlika vse bolj zmanjšuje. 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji