Opazili smo: Kaj imata skupnega malvazija in poezija?
V podjetju Vinakoper tudi letos beležijo naraščajoči trend priljubljenosti malvazije. Kakovostno letino pozdravljajo z nagradno igro na Facebooku, ki so jo poimenovali »Dio-mio, daj mi malvazijo«. Z njo vabijo k ustvarjanju »malvazija poezije«.
V prvi polovici leta je Vinakoper preko trgovskih verig prodal za 15 odstotkov več malvazije iz linije Koper kot v letu 2019, odlične rezultate pa beležijo tudi vse druge linije malvazije. Pravijo, da je malvazija sadna in sveža, lahko bi rekli tudi kreativna sorta, ki navdušuje v najrazličnejših niansah in »če tako navdihuje nas, ki jo proizvajamo, nas je zanimalo, kako navdihuje naše potrošnike. Zanima nas, kako daleč nas lahko ponese lahkotnost malvazije in koliko kreativnih sledilcev imamo. Radi bi vedeli, kako malvazija vstopa v njihova življenja, kako jih spodbuja, kako navdihuje,« pravi Borut Fakin, direktor Vinakoper. Dodaja, da v spodbudo ustvarjalcem ponujajo uvodni verz »Dio-mio, daj mi malvazijo«, ki naj jim služi kot navdih za nadaljnje ustvarjanje.