malvazija
Opaženo

Opazili smo: Kaj imata skupnega malvazija in poezija?

V podjetju Vinakoper tudi letos beležijo naraščajoči trend priljubljenosti malvazije. Kakovostno letino pozdravljajo z nagradno igro na Facebooku, ki so jo poimenovali »Dio-mio, daj mi malvazijo«. Z njo vabijo k ustvarjanju »malvazija poezije«.

V prvi polovici leta je Vinakoper preko trgovskih verig prodal za 15 odstotkov več malvazije iz linije Koper kot v letu 2019, odlične rezultate pa beležijo tudi vse druge linije malvazije. Pravijo, da je malvazija sadna in sveža, lahko bi rekli tudi kreativna sorta, ki navdušuje v najrazličnejših niansah in »če tako navdihuje nas, ki jo proizvajamo, nas je zanimalo, kako navdihuje naše potrošnike. Zanima nas, kako daleč nas lahko ponese lahkotnost malvazije in koliko kreativnih sledilcev imamo. Radi bi vedeli, kako malvazija vstopa v njihova življenja, kako jih spodbuja, kako navdihuje,« pravi Borut Fakin, direktor Vinakoper. Dodaja, da v spodbudo ustvarjalcem ponujajo uvodni verz »Dio-mio, daj mi malvazijo«, ki naj jim služi kot navdih za nadaljnje ustvarjanje.

malvazija

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji