argeta nasmeh
Opaženo

Opazili smo: Kako nalezljiv je nasmeh?

Pravijo, da se dobra volja širi izjemno hitro. Kako hitro? To so se odločili preveriti pri Argeti, kjer so z agencijo Luna \TBWA ustvarili viralno Instagramovo akcijo za vso regijo.

»Včasih lahko nekomu polepšamo dan že z nasmehom. Zato se je znamka Argeta v času slabih novic in splošnega nezadovoljstva odločila, da med ljudmi raje širi pozitivne vibracije in smeh. Nastala je ideja za regijsko Instagramovo akcijo z oznako #SpreadGoodVibes oziroma #ŠiriDobreVibracije, v kateri so nalezljivost nasmehov spodbujali tudi priljubljeni vplivneži,« so pri Argeti povedali za MM.

Da se nasmeh res hitro širi, so pokazali rezultati, saj pravijo, da je bil odziv odličen. V manj kot treh tednih so nasmehi dosegli več kot četrt milijona ljudi, število Argetinih sledilcev se je povečalo za 15 %, ljudje pa so na svojih kanalih objavili kar 320 nasmeškov. Nasmehe in pozitivna sporočila je Argeta delila na svojem Instagramovem profilu in tako ljudi postavila v vlogo nanovplivnežev. »Akcija z dobrim namenom je zaživela v pravem trenutku na pravem mestu, na tisoče ljudi pa je spoznalo znamko Argeta in njene vrednote,« so zadovoljni.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji