Opazili smo: Kako nalezljiv je nasmeh?
Pravijo, da se dobra volja širi izjemno hitro. Kako hitro? To so se odločili preveriti pri Argeti, kjer so z agencijo Luna \TBWA ustvarili viralno Instagramovo akcijo za vso regijo.
»Včasih lahko nekomu polepšamo dan že z nasmehom. Zato se je znamka Argeta v času slabih novic in splošnega nezadovoljstva odločila, da med ljudmi raje širi pozitivne vibracije in smeh. Nastala je ideja za regijsko Instagramovo akcijo z oznako #SpreadGoodVibes oziroma #ŠiriDobreVibracije, v kateri so nalezljivost nasmehov spodbujali tudi priljubljeni vplivneži,« so pri Argeti povedali za MM.
Da se nasmeh res hitro širi, so pokazali rezultati, saj pravijo, da je bil odziv odličen. V manj kot treh tednih so nasmehi dosegli več kot četrt milijona ljudi, število Argetinih sledilcev se je povečalo za 15 %, ljudje pa so na svojih kanalih objavili kar 320 nasmeškov. Nasmehe in pozitivna sporočila je Argeta delila na svojem Instagramovem profilu in tako ljudi postavila v vlogo nanovplivnežev. »Akcija z dobrim namenom je zaživela v pravem trenutku na pravem mestu, na tisoče ljudi pa je spoznalo znamko Argeta in njene vrednote,« so zadovoljni.