lidl app
Opaženo

Opazili smo: Lidl z novo aplikacijo Lidl Plus

Ob 15-letnici je Lidl Slovenija za svoje kupce pripravil presenečenje – aplikacijo Lidl Plus, s katero nagrajujejo zvestobo, ponujajo številne ugodnosti in popuste ter dopolnjujejo nakupovalno izkušnjo.

Pravijo, da bo nakupovalna izkušnja v Lidlovih trgovinah z novo aplikacijo digitalno prenovljena, z njo pa si bodo prizadevali še bolj zadovoljiti individualne potrebe svojih kupcev. Po mnenju Marie Lovecchio, direktorice nabave v Lidlu Slovenija, je aplikacija pomemben del digitalne preobrazbe v Lidlu Slovenija in hkrati temelj za prihodnje izzive, saj gre za zelo inovativno aplikacijo s kuponi in ponudbami, s katero se bodo lahko še bolj učinkovito odzivali na individualne potrebe kupcev, s tem pa poskrbeli za prijetno in ugodno nakupovalno izkušnjo, in to brez uporabe plastičnih kartic.

Poleg osnovnih informacij, kot so iskalnik trgovin, odpiralni čas in letaki, aplikacija uporabnikom ponuja še veliko več. Ob popustih je ena od zanimivosti aplikacije tudi Srečka Plus, ki jo kupci prejmejo po vsakem nakupu. Ta v sebi skriva kupon, ki ga lahko kupec unovči ob naslednjem nakupu. Aplikacijo v Lidlu opisujejo kot jasno, pregledno in uporabniku prijazno, obljubljajo pa tudi, da jo bodo nenehno razvijali, nadgrajevali in dodajali še več uporabnih orodij z mislijo na potrebe in pričakovanja kupcev in s sloganom: »S plusom na dlani se vedno prihrani.«

lidlap1

lidlap2

Aplikacijo Lidl Plus že poznajo v nekaj drugih državah, kjer deluje Lidl, med drugim v Avstriji, Belgiji, Nemčiji, Španiji, na Nizozemskem, Poljskem, Danskem in Hrvaškem. Z njeno pomočjo uporabniki lahko izbirajo kupone za popuste na izbrane izdelke, preverijo ponudbo, se potegujejo za nagrade, prelistajo tedenske kataloge, poiščejo trgovine na izbranem območju, beležijo zgodovino svojih nakupov in shranjujejo digitalne račune.

Intervju

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

Naši avtorji