lidl app
Opaženo

Opazili smo: Lidl z novo aplikacijo Lidl Plus

Ob 15-letnici je Lidl Slovenija za svoje kupce pripravil presenečenje – aplikacijo Lidl Plus, s katero nagrajujejo zvestobo, ponujajo številne ugodnosti in popuste ter dopolnjujejo nakupovalno izkušnjo.

Pravijo, da bo nakupovalna izkušnja v Lidlovih trgovinah z novo aplikacijo digitalno prenovljena, z njo pa si bodo prizadevali še bolj zadovoljiti individualne potrebe svojih kupcev. Po mnenju Marie Lovecchio, direktorice nabave v Lidlu Slovenija, je aplikacija pomemben del digitalne preobrazbe v Lidlu Slovenija in hkrati temelj za prihodnje izzive, saj gre za zelo inovativno aplikacijo s kuponi in ponudbami, s katero se bodo lahko še bolj učinkovito odzivali na individualne potrebe kupcev, s tem pa poskrbeli za prijetno in ugodno nakupovalno izkušnjo, in to brez uporabe plastičnih kartic.

Poleg osnovnih informacij, kot so iskalnik trgovin, odpiralni čas in letaki, aplikacija uporabnikom ponuja še veliko več. Ob popustih je ena od zanimivosti aplikacije tudi Srečka Plus, ki jo kupci prejmejo po vsakem nakupu. Ta v sebi skriva kupon, ki ga lahko kupec unovči ob naslednjem nakupu. Aplikacijo v Lidlu opisujejo kot jasno, pregledno in uporabniku prijazno, obljubljajo pa tudi, da jo bodo nenehno razvijali, nadgrajevali in dodajali še več uporabnih orodij z mislijo na potrebe in pričakovanja kupcev in s sloganom: »S plusom na dlani se vedno prihrani.«

lidlap1

lidlap2

Aplikacijo Lidl Plus že poznajo v nekaj drugih državah, kjer deluje Lidl, med drugim v Avstriji, Belgiji, Nemčiji, Španiji, na Nizozemskem, Poljskem, Danskem in Hrvaškem. Z njeno pomočjo uporabniki lahko izbirajo kupone za popuste na izbrane izdelke, preverijo ponudbo, se potegujejo za nagrade, prelistajo tedenske kataloge, poiščejo trgovine na izbranem območju, beležijo zgodovino svojih nakupov in shranjujejo digitalne račune.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji