mastercard
Opaženo

Opazili smo: Mastercard predstavlja okolju prijazne kartice

Mastercard je v okviru trajnostnega delovanja razvil program okolju prijaznih kartic. Izdelane so iz plastike, ki jo je moč reciklirati in je narejena na biološki osnovi, je brez klora, razgradljiva ali ki prihaja iz oceanov.

Ugotovitve Mastercardove globalne raziskave kažejo, da je več kot tri četrtine sodelujočih »resno zaskrbljenih« nad okoljem in meni, da bi morala podjetja narediti več za omejitev svojega vpliva na planet. Mastercard je zato v sodelovanju s partnerji razvil program trajnostnih kartic, ki so na voljo za izdajatelje po vsem svetu. Namen novega imenika trajnostnih materialov in dobaviteljev takih kartic je trajnostno izbiro uveljaviti kot najboljšo možnost za finančne institucije po vsem svetu in spodbuditi rast inovacij.

Življenjska doba plačilne kartice je 3-4 leta

Vsakoletna proizvodnja plačilnih kartic dosega okoli 6 milijard enot, ki so običajno izdelane iz PVC plastike. Te kartice se v povprečju zamenjajo vsake tri ali štiri leta in nato končajo na odlagališčih po vsem svetu. »Naš cilj je preprost: bankam želimo pomagati svojim strankam ponuditi okolju bolj prijazne kartice, in za doseganje te spremembe izvajamo konkretne korake. Koristi imajo prav vsi – okolje, podjetja in potrošniki, katerih spreminjajoče se potrebe naslavljamo. Veseli nas, da se naša prizadevanja krepijo v mnogih delih sveta in upamo, da se nam bo pri našem skupnem delovanju za naslavljanje okoljskih izzivov pridružilo še več organizacij,« je dejal Ajay Bhalla, vodja oddelka Cyber & Intelligence pri podjetju Mastercard.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji