ILGA
Opaženo

Opazili smo: Mavrični zmaj kot simbol združenja ILGA

V Studiu 360 so zasnovali podobo letne konference združenja ILGA pod geslom »Rising to The Moment«.

ILGA-Evropa je mednarodna nevladna organizacija iz Bruslja, ki združuje več kot 700 LGBTI-organizacij iz 54-ih držav Evrope in Srednje Azije. Vsako leto imajo svojo letno konferenco v enem od evropskih mest – lani je bila to Ljubljana. Ob tej priložnosti so Studio 360 prosili za zasnovo logotipa, ki bi združeval simbol mesta oziroma Slovenije ter hkrati odražal tako moč njihovega gibanja kot slogan konference. "V Studiu 360 smo izdelali dva predloga, ki sta vključevala dva simbola – enega s Triglavom, drugega pa z ljubljanskim zmajem. Izbrali so slednjega, za katerega pravijo, da je odlično povzel duh konference ter predstavil ikonični simbol Ljubljane," pravi Vladan Srdić iz Studia 360 ter kreativni in umetniški direktor projekta.

ilga

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji