medex igrica
Opaženo

Opazili smo: Medexova družbeno odgovorna igra za otroke

V AV studiu so v sodelovanju z blagovno znamko Medex pripravili koncept strokovno zasnovanih didaktičnih iger za otroke.

Z domiselno ponovno uporabo embalaž Medexovih izdelkov so zaživele Bzz bzz igrice za pridne čebelice, ki jih opisujejo kot zabavne, poučne in polne izvirnih idej za skupno ustvarjanje. »V času, ko večino svojih dni preživimo doma, nam hitro zmanjka idej, kaj bi počeli z otroki. Veliko zanimanje za izvirne in preproste namige, kako kakovostno preživljati prosti čas, predvsem z majhnimi otroki, nas je pripeljalo do iger, ki jih izdelamo iz embalaže Medexovih izdelkov. Ampule, tulci in drugi deli embalaže so kot nalašč priročni za ustvarjanje,« opisujejo izdelek.

Didaktične igre, ki razvijajo fino motoriko, kreativnost, kognitivne kompetence in številne druge vidike zdravega otroškega razvoja, so zasnovali v sodelovanju s pedagoško svetovalko. Vsak pripravljeni set za igranje omogoča številne igre in stopnjevanje težavnosti, tako da bodo v igri uživali tako najmlajši kot tudi starejši otroci. S ponovno uporabo embalaže pa razvijajo tudi čut za družbeno odgovornost in že pri najmlajših krepijo zavest o pomenu sveta z manj odpadki.

Bzz bzz igrice za pridne čebelice so zaživele tudi pri Cool Fotru in Cool Mamaciti doma. V seriji videov namreč družina vplivnežev predstavi, kako zabavno in poučno je lahko igranje s ponovno uporabo. Videe si lahko ogledate na Medexovih družbenih omrežjih.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji