Opazili smo: Merkur opozarja na pomen samooskrbe
V Merkurju ugotavljajo, da čedalje več ljudi razmišlja o lastnem vrtu in samooskrbnem ravnanju, zato so predstavili novo oglaševalsko akcijo in nadgrajeno komunikacijsko sporočilo: »Uredite svoj vrt po svoje«.
Z njim spodbujajo Slovence k samooskrbi in poudarjajo, da si lahko svoj vrt z malo znanja in domišljije ustvarimo praktično kjer koli. »Samooskrba bo zelo pomembna beseda leta 2022, zato smo pripravili vse potrebne izdelke in informacije, ki bodo kupce spodbudile, da uredijo svoj vrt po svoje. Z našo ponudbo želimo širšo javnost dodatno motivirati k vrtnarjenju in samooskrbi. Ob tem želimo kupcem pomagati in jim pokazati, da vrtnarjenje ne zahteva veliko prostora, temveč zgolj veliko mero iznajdljivosti in potrpežljivosti,« izpostavlja Lidija Rakuša, direktorica marketinga v Merkurju, kjer pravijo, da želijo postati številka ena med ponudniki na področju ponudbe za vrt.
Narod vrtičkarjev
Slovenci smo sicer znani kot narod vrtičkarjev, saj je po podatkih Statističnega urada Republike Slovenije povprečen Slovenec v letu 2020 porabil 119 kilogramov zelenjave. Na svojem vrtu je v istem letu zelenjavo za lastno porabo pridelovalo skoraj 60 odstotkov gospodinjstev v Sloveniji. »Pridelava lokalne zelenjave v Sloveniji pa ne zadostuje potrebam po njej, saj je pojemo več, kot je pridelamo. Dvig cen življenjskih potrebščin, ki se nadaljuje tudi v letu 2022, je tako še en razlog več, da postanemo samooskrbni, hkrati pa s tem vsestransko poskrbimo za dobro počutje,« pravijo v Merkurju.