minioni
Opaženo

Opazili smo: Minioni v vetru

Opazili smo razigrane velike oglasne plakate z vprašanjem »Kdo se vrača v Tuš?«, ki so jih pri trgovcu zasnovali v sodelovanju z Agencijo 101, ki je pripravila idejno kreativno rešitev ter AV studiem, kjer so poskrbeli za izvedbo.

V vetru plapujoči rumeni lasje vsem mimoidočim inovativno razkrivajo odgovor: pod »lasmi« se skriva barvit Minion, ki se s svojimi prijatelji očitno vrača v Tuš. Spomnimo, da so imeli v preteklem letu v vseh trgovinah Tuš posebno družinsko aktivnost zbiranja nalepk za pliškote Minioni, kmalu pa bodo razkrili, kaj za svoje kupce še pripravljajo to poletje.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji