minioni
Opaženo

Opazili smo: Minioni v vetru

Opazili smo razigrane velike oglasne plakate z vprašanjem »Kdo se vrača v Tuš?«, ki so jih pri trgovcu zasnovali v sodelovanju z Agencijo 101, ki je pripravila idejno kreativno rešitev ter AV studiem, kjer so poskrbeli za izvedbo.

V vetru plapujoči rumeni lasje vsem mimoidočim inovativno razkrivajo odgovor: pod »lasmi« se skriva barvit Minion, ki se s svojimi prijatelji očitno vrača v Tuš. Spomnimo, da so imeli v preteklem letu v vseh trgovinah Tuš posebno družinsko aktivnost zbiranja nalepk za pliškote Minioni, kmalu pa bodo razkrili, kaj za svoje kupce še pripravljajo to poletje.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji