Opazili smo: Moemax stavi na vplivneže
Ponudnik pohištva Moemax se je ob svojem osmem rojstnem dnevu odločil, da bo v oglasih stavil na vplivneže. Natančneje – na vplivneža Alexandyja, ki ga je upodobil Goran Hrvaćanin.
Trije videoposnetki, ki jih je Hrvaćanin posnel za Moemax, so od sredine septembra 2020 dosegli že skoraj 800 tisoč ogledov, kar priča, da je bila odločitev dobra. »Pred leti je marsikdo menil, da so vplivneži zgolj muha enodnevnica. Vendar so se zasidrali kot pravi komunikacijski kanal z organskim dosegom. Res pa je, da nekateri med njimi (pre)pogosto uporabljajo angleške besede, motivacijske stavke in na vse pretege skušajo biti »kul«. To je bil navdih Goranu, ki je na svojih družbenih omrežjih pričel objavljati tipično »influensersko« vsebino, polno polomljene angleščine, motivacijskih stavkov in super kul »selfiejev«. Njegovi sledilci so se smejali z njim in bili navdušeni, prav tako tudi mi. Zato smo njegovo karikaturo tipičnega slovenskega vplivneža izkoristili za posebne aktivacije, ki so navdušile družbena omrežja. Komentarji so bili nadvse pozitivni, najbolj pa nas je razveselil tisti, ki je zapisal, da so »Moemaxove reklame boljše od Netflixa«,« je za MM povedal Robert Bohinec, kreativni direktor v agenciji Futura DDB.