MOL čebele
Opaženo

Opazili smo: MOL bo kosil, a šele, ko se bodo čebele najedle

Ob 20. maju, ko obeležujemo svetovni dan čebel, so v Mestni občini Ljubljana (MOL) predstavili akcijo ozaveščanja o pomenu pozne košnje za čebele, ki so jo poimenovali »Pokosili bomo, ko se bodo čebele najedle«.

»V Ljubljani skrbimo za naše okolje in živimo v sožitju z naravo. Zavedamo se, da urejeno, čisto in zeleno okolje pomembno vpliva na kakovost življenja vseh. Na izbranih javnih zelenih površinah v mestu s poznejšo košnjo opozarjamo na pomen ohranjanja travniške rastlinske strukture, ki daje pašo opraševalcem, od medonosnih čebel do številnih divjih opraševalcev. Pri tem še posebej izpostavljamo čebele in njihov pomen za naravo in človeka,« so o projektu povedali za MM. V Ljubljani so že leta 2015 zasnovali Čebeljo pot, ki danes združuje 35 partnerjev, od izobraževalnih in kulturnih institucij, institucij povezanih z zdravjem do gospodarskih institucij ter čebelarjev in čebelarskih društev.

Z akcijo sledijo trajnostnemu razvoju mesta

Za table z napisom »Pokosili bomo, ko se bodo čebele najedle«, so poskrbeli v agenciji Fini oglasi. Najprej so jih postavili po parku Tivoli, Parku slovenske reformacije in pobočju Ljubljanskega gradu, sčasoma pa jih bodo razširili še na druge večje zelene površine v mestu. Pripravili bodo tudi načrt podaljševanja cvetenja travniških rastlinskih sestavov na zelenih površinah v mestu. »S temi aktivnostmi sledimo trajnostnemu razvoju našega mesta, ohranjamo in večamo biodiverziteto, hkrati pa zmanjšujemo ogljični odtis. Meščanke in meščane vabimo, naj se nam pridružijo pri skrbi za čebele in druge opraševalce in tudi svoje trate pokosijo pozneje, ko cvetlice že odcvetijo,« so še pozvali.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji