zz
Opaženo

Opazili smo: Nad Baragovo v Ljubljani se dviga Citroën AMI

V avtomobilskem mestu Emil Frey na Baragovi ulici vam bo pogled pritegnil Citroën AMI, ki se s številnimi baloni dviga visoko nad tlemi.

Navdih za ta podvig so pri Citroënu dobili v ikoničnem filmu »V višave« (»Up«), kjer glavni lik s pomočjo številnih balonov skupaj s svojo hišo poleti v zrak, ideja pa je nastala v sodelovanju z agencijo Formitas.

V duhu filma je Citroën AMI vzletel nad mestne ulice, pri čemer ga v zraku drži avtodvigalo, nad njim pa se dviga kar 900 balonov. Avtomobil se nahaja na višini 6 metrov in ni samo atrakcija, ki privablja poglede, temveč po besedah njegovih predstavnikov simbolizira zavezanost znamke k iskanju inovativnosti, drugačnosti in edinstvenosti pri izpostavljanju Citroën Amija.

»Citroën si od nekdaj prizadeva presegati običajne meje in navduševati na nekonvencionalne načine. Z dvigom vozila AMI na višino želimo pokazati, da je inovativnost v srcu naše znamke in da je mogoče doseči skoraj vse, če le pustimo domišljiji prosto pot,« je povedal Dejan Debernardi, direktor marketinga in oglaševanja v podjetju C Automobil Import.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji